Senaste nytt

Nordic Choice: Vårens stora rea - 25% rabatt på hotellrum

intuition

Medlem
Notera att kampanjen går mot "Standard-pris", dvs det är inte 25% rabatt mot det pris de flesta här brukar betala (Club price). Det blir 16,67% rabatt mot medlemspriset plus att det är tydligt att det är avbokningsbart "bara" till 16:00 på ankomstdagen, oavsett din medlemsnivå.

Småsaker i det stora hela, och bra pris ändå, ville bara uppmärksamma på det.
 
Notera att kampanjen går mot "Standard-pris", dvs det är inte 25% rabatt mot det pris de flesta här brukar betala (Club price). Det blir 16,67% rabatt mot medlemspriset plus att det är tydligt att det är avbokningsbart "bara" till 16:00 på ankomstdagen, oavsett din medlemsnivå.

Småsaker i det stora hela, och bra pris ändå, ville bara uppmärksamma på det.
Bokade om flera bokningar som jag hade med "club pris" och fick lägre pris i alla fallen, så det är en bra kampanj.
 
Jag har också svårt att boka om alla X5 bokningarna. Skulle bli lite billigare med denna. Jag vet inte heller vad jag ska med alla poäng till men i sann BC anda så vill jag ha dom....ha ha
 

palmen

Moderator
Jag har också svårt att boka om alla X5 bokningarna. Skulle bli lite billigare med denna. Jag vet inte heller vad jag ska med alla poäng till men i sann BC anda så vill jag ha dom....ha ha
5X bokningarna ska man inte ändra för detta erbjudande rent generellt. Poängen är värda så mycket mer om man använder de rätt.
Jag la in 3 extra weekends nu med denna rabatt, ska väl upp i 60 nätter totalt detta år och nästan allt lär komma från privata stays. 3 nätter per månad samt kreditkortet är målet för året, får se om man kvalificerar på poäng eller nätter i slutändan.
 
Toppen