Senaste nytt

Väska för vinälskaren

Nyfiken på vilket sätt väskan är "airline-approved". Storleken kanske. Ansvaret för att väskan packas ordentligt ligger väl fortfarande på passageraren, oberoende av väska?
 

FF#1

Medlem
Känns som att det finns utrymme för produktutveckling här. Känns som att det borde gå att åstadkomma billigare och bättre stötskyddande insatser än dessa. Frigolit/styrofoam känns lite för bräckligt. Jag släpar en hel del dryck och skulle gärna ha en sådan väska fast av en mer avancerad modell.
 

RickardG

Medlem
Känns som att det finns utrymme för produktutveckling här. Känns som att det borde gå att åstadkomma billigare och bättre stötskyddande insatser än dessa. Frigolit/styrofoam känns lite för bräckligt. Jag släpar en hel del dryck och skulle gärna ha en sådan väska fast av en mer avancerad modell.
Nejdå, frigolit funkar utmärkt. Faktum är att jag checkat in endast själva frigolitlådan utan problem, så väskan i sig är rätt onödig.
 

Homer

Medlem
Känns som att det finns utrymme för produktutveckling här. Känns som att det borde gå att åstadkomma billigare och bättre stötskyddande insatser än dessa. Frigolit/styrofoam känns lite för bräckligt. Jag släpar en hel del dryck och skulle gärna ha en sådan väska fast av en mer avancerad modell.

Du kan ju gjuta själv, det finns att köpa Polyurethane i olika hårdhetsgrad.
Används bla till bilar och isolering(fogskum).



 

FF#1

Medlem
Du kan ju gjuta själv, det finns att köpa Polyurethane i olika hårdhetsgrad.
Används bla till bilar och isolering(fogskum).




Precis vad jag tänkte men man skulle kanske "tvinga" några flitiga studenter att göra det åt mig i en projektkurs och samtidigt lägga in logger för var den är och vad den har varit med om på vägen? :)
 
Toppen