Senaste nytt

Värvningsbonus / kampanj - SAS American Express Elite

Hej,
Jag har fått, vid två tillfällen denna rad på min transaktionslista för SAS Elite, den första förstår jag, men förstår inte varför jag fått den igen?

Datum Specifikationer Belopp EuroBonus Extrapoäng Kampanjpoäng Totalt antal poäng
img_clear.gif
05/03/2020 SAS elite 20K Bonus 0,00 kr 0 0 0
Jag slutar aldrig av att förvånas av inlägg som detta. Mitt tips är att om du är missnöjd med det, och eftersom det dessutom ej är enligt villkoren, så bör du ringa till SAS och berätta detta, så att dom kan korrigera misstaget
 
Last edited:
D

Deleted member 30163

Guest
Jag slutar aldrig av att förvånas av inlägg som detta. Mitt tips är att om du är missnöjd med det, och eftersom det dessutom ej är enligt villkoren, så bör du ringa till SAS och berätta detta, då att dom kan korrigera misstaget
SAS har alltså inte gjort något, precis som jag skrev i inlägget. Hade dom gjort det hade det inte funnits någon anledning att fråga. o_O
 

ekf

Medlem
SAS har alltså inte gjort något, precis som jag skrev i inlägget. Hade dom gjort det hade det inte funnits någon anledning att fråga. o_O
Varför skriver du på ett öppet publikt forum att du fått för många poäng? Dessutom med datum för transaktionen, så att den blir ännu lättare för dem att hitta?
Det övergår mitt förstånd varför man vill dra uppmärksamhet till ett sådant ämne...
 
SAS har alltså inte gjort något, precis som jag skrev i inlägget. Hade dom gjort det hade det inte funnits någon anledning att fråga. o_O
Det är SAS som betalar ut dina 20k baspoäng varje år, på uppmaning av AMEX. Men om du inte fått in poängen på ditt konto, dvs om du enbart menar att du har dubbla aviseringar hos AMEX, men inte hos SAS, så förstår jag inte riktigt vad du menade med din fråga. Vad är det du undrar?

Edit: Om du ringer och frågar AMEX så kan dom nog utreda det. Men eftersom du inte fått dubbla poäng hos SAS (i guess?) så lär dom säkert bara se det som en random text-bugg.

Edit 2: Du skrev inte i ditt inlägg att SAS inte gjort något. Du lämnade den dörren öppen för tolkning.
 
Toppen