Senaste nytt

Värt med omväg via London för att flyga A380 med Singapore Airlines?

Lauda 777

Medlem
Har en bokning med Arlanda Moskva Singapore på utvägen och Singapore Zürich Arlanda på vägen hem. Känns rätt optimalt..sen avgångstid från Singapore (01.30) garanterar sömn och sen dusch och bra frukost i Senator E i Zürich. Sen kommer verkligheten ikapp på Sas Plus.
 

MrDollar

Medlem
Kolla om du inte kan boka om till Swiss på Zurich-Arlanda, är väl ganska mycket bättre än SK Plus :p.
Sen om det är värt 150:- kan bara du svara på!
Har en bokning med Arlanda Moskva Singapore på utvägen och Singapore Zürich Arlanda på vägen hem. Känns rätt optimalt..sen avgångstid från Singapore (01.30) garanterar sömn och sen dusch och bra frukost i Senator E i Zürich. Sen kommer verkligheten ikapp på Sas Plus.
 
Kolla om du inte kan boka om till Swiss på Zurich-Arlanda, är väl ganska mycket bättre än SK Plus :p.
Sen om det är värt 150:- kan bara du svara på!

Själv åker jag ZRH-TXL LX C och TXL-ARN Cityjet/SAS plus med ca 1h byte på båda ställena efter SQ346, känns sådär men de var enda alternativet mot att åka direkt och komma till ARN 4h senare än nu. Hade gärna åkt direkt. Tänkte om du ville ha ett kanske sämre alternativ mot vad du har nu :p
 

Lauda 777

Medlem
Kolla om du inte kan boka om till Swiss på Zurich-Arlanda, är väl ganska mycket bättre än SK Plus :p.
Sen om det är värt 150:- kan bara du svara på!
Ja kanske det, blir nån timme till i Zürich men det gör ju inte så mycket i Senator E. Verkar finnas tillgänglighet i alla fall, brukar skatterna skilja något?
 

MrDollar

Medlem
Bra fråga, jag vet faktiskt inte.
Ring till Tallinn så kan dom säkert räkna ut det, men bör väl inte bli någon större skillnad.

Meddela gärna om du får svar :)
Ja kanske det, blir nån timme till i Zürich men det gör ju inte så mycket i Senator E. Verkar finnas tillgänglighet i alla fall, brukar skatterna skilja något?
 

MrDollar

Medlem
Jag gjorde följande ändring igår
Från arn-osl-lhr med SK till arn-zrh-lhr, fick betala ca 350kr (varav 150kr avgift)

PS, verkar som SQ släppt en del platser i F på SIN-FRA. Ringde igår för att kolla och sa 2 olika datum till agenten som hittade F på bägge datumen, dom fanns inte i förra veckan.
Ja kanske det, blir nån timme till i Zürich men det gör ju inte så mycket i Senator E. Verkar finnas tillgänglighet i alla fall, brukar skatterna skilja något?

Bra fråga, jag vet faktiskt inte.
Ring till Tallinn så kan dom säkert räkna ut det, men bör väl inte bli någon större skillnad.

Meddela gärna om du får svar :)
 
Toppen