Världens största passagerarplan landar på Kastrup i dag

Diskussion i 'Flygplatser' startad av JohanW, 1 December 2015.

1. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är typiskt DI, dom är urdåliga på detta med flygplan. Är det inte fel flygplansmodell så är det fel bolag. Jag vet inte hur många gånger jag mejlat DI och dom har faktiskt bytt bild när jag påpekat det. Jag har nu mejlat även om denna bild men chanserna är nog mindre när artikeln inte är undertecknad med namnet på någon journalist. Vi fpr väl se.

Men vad värre är när BC gör samma sak på sin förstasida, vilket hände för inte så länge sedan. Man visade en British Airways 787 när man skrev om flyglinjen Göteborg- London. Riktigt dåligt.

2. Hur svårt kan det va att hitta en bild på en Emirates A380? Måste ju vara det bolag som har flest A380...

3. EKCH

EKCH Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Alf, Agö och Cristoffer Cedergren gillar detta.
  4. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. EKCH

EKCH Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Beklager - det ser ud til at Safari af en eller anden årsag vender nogle af billederne. Det må jeg lige se på i morgen... Tak for info!

6. Fredrik Engvall

Fredrik Engvall Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sorry, my bad o_O

Bana 4 R är så klart 22 L på andra hållet!
    Precis som 4 L och 22 R är samma bana beroende på vilket håll man flyger in/lyfter...

22 L är helt korrekt och det var denna bana jag menade i mitt förra inlägg!

Snart är det lördag i alla fall!

Alf gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!