Senaste nytt

Världens mest älskade flygplats

Murre

Medlem
PB210096.jpg

En av anledningarna till att SIN ligger så högt på alla listor kan vara utsikten från herrtoan. Enligt obekräftade uppgifter så skall den från damtoan vara lika bra.

Någon som kan bekräfta detta :rolleyes:
 

Dr. Miles

Expert
En av anledningarna till att SIN ligger så högt på alla listor kan vara utsikten från herrtoan. Enligt obekräftade uppgifter så skall den från damtoan vara lika bra.

Någon som kan bekräfta detta :rolleyes:
Det är nog svårt...
Jag ska fråga min vän där om någon kan kolla damtoan. ;)
 

henrik l

Medlem
Jag vet, jag är biased. Men LHR T5 är en av mina favoriter, men förutsättningen är man har OW-status och kommer in i loungerna vilka är suveräna, samt att man kan använda fast track. Håller också med om att HKG är bra.
 

Roger J

Medlem
Alla verkar gilla Hong Kong. Men har jag fel när jag påstår att det alltid tar superlång tid att komma från planet till taxin samt att Star har risiga lounger?
 

Concorde

Founding Member
YVR - Vancouver. Så ska det vara. Min favorit.
Håller med Eric att nya Terminal 5 på Heathrow är väldigt bra som premium passagerare, bortsett från Transfer som ibland kan vara seg.
 

Dr. Miles

Expert
Men har jag fel när jag påstår att det alltid tar superlång tid att komma från planet till taxin samt att Star har risiga lounger?

Jag tycker att THAI Royal Silk Lounge är helt OK lounge där. Tidvis det blir väldigt mycket folk, men annars är det luftig och bra utbud med mat och drycker. Tummen ner för duschen dock.
 
Toppen