Väntetid för att komma fram till SAS Amex voucher Eurobonusbokning?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av palmen, 13 Januari 2020.

  1. squeezen

    squeezen Medlem

    Ort:
    Södra Sverige
    Land:
    Sverige Sverige
    Ringt tre tillfällen i veckan 35-60 min varje gång… en runt lunch och två em tider
     
  2. aikelo

    aikelo Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Ringde in kl 9, kom fram efter 35 min EBS.
    Fick en toppen tjej sökte ben för ben.
    Sa att jag ville flyga med ett speciellt bolag, då sa hon direkt: Jaha du vill flyga med ANA :)
    Nu var det dock EVA Air till Bali jag ville ha. Såg hela 5 platser på United??? Bokade och fick 2 platser, frågade aldrig om det fanns 3 till.
     
    Gus, J1981, Kaik och 1 annan gillar detta.
  3. Fredde18

    Fredde18 Medlem

    Ort:
    Norrköping
    Land:
    Sverige Sverige
    Det finns ställen på solen utan fläckar. :D
     
    aikelo gillar detta.
  4. Canadien

    Canadien Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Hur långt fram i tiden var detta, och vilka sträckor med EVA?
     
  5. aikelo

    aikelo Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Bokade 3 April 2022, kommer inte ihåg om det även fanns den 4e.. Sträckan var CDG-TPE-DPS.
     
    Gus och Canadien gillar detta.
  6. hallgren

    hallgren Medlem

    Ringde igår (torsdag) 9.00. Väntade ca 25 minuter, har EBG.
    Löste ombokning av Tokyo-resa från höstlov till sportlov på 5-10 minuter.
     
  7. Filip

    Filip Medlem

    Ringde idag fredag kl.13:03, kom fram efter 26 minuter, är EBD.
     
  8. Anders R

    Anders R Medlem

    Ort:
    Uppsala
    Land:
    Sverige Sverige
    Ringde idag onsdag kl 9:00 kom fram efter 15 min.
    Mycket bra kille som fixade allt precis som jag själv hade hittat, är EBG.
     
    Frisk78, Jane Insane och PRJml2ENIpiC1e3L gillar detta.
  9. J1981

    J1981 Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    08:30, 30 min kö, ebs
     
  10. majoren

    majoren Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Har på senare tid ringt ett par gånger för att ordna felaktigheter i 2-4-1-bokningar. T.e.x. har det stått 1 bagage på biljetten trots att reglerna om most significant carrier säger 2 incheckade bagage. Det har varit "goddag yxskaft" från agentens sida. Har då skickat resp. ärende diamondsupporten, som inom 48 timmar återkommit med besked om att allt är ordnat efter mina önskemål. Det kan vara en nödutgång, som dessutom sparar tid.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×