Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

LSH

Medlem
Jag har inte brytt mig om att länka till /home/all på sajten eftersom det är sämre data. Var mer som en specialservice till de som efterfrågat plusplatser här på BC.
 

Brandten

Medlem
Det figurerar två länkar i tråden
travelhacks.azurewebsites.net är den ursprungliga med endast C-platser och ISO-8601-formaterade datum. Senare postade jag också /home/all som även innehåller plustillgång. Där valde jag dd/MM av någon anledning...
Jag tog bort inlägget för att jag skulle lägga till en bild till men du hann svara mig (om någon undrar vart detta kommer från helt plötsligt).

Jag frågade: Hur kommer det sig att datumformatet är olika ibland? Trodde först det var pga mina webläsare men fick nu svaret ovan. Tack

upload_2017-7-3_22-4-28.png
 

LSH

Medlem
Tack!

Som du ser några poster upp så var det en "inofficiell" variant jag skapade åt en användare här. Glömde att testa den sist jag publicerade. Fixar det nästa gång jag uppdaterar.
 

LSH

Medlem
Kan du lägga till ARN-MIA och retur. De börjar flyga i höst

Har medvetet hoppat över den eftersom jag (ännu) inte har stöd för att kolla vissa veckodagar. Kan förstås kolla samtliga men det blir en massa onödiga "frågor". Vilka veckodagar flyger de i respektive rikting?
 

Meazza

Medlem
Har medvetet hoppat över den eftersom jag (ännu) inte har stöd för att kolla vissa veckodagar. Kan förstås kolla samtliga men det blir en massa onödiga "frågor". Vilka veckodagar flyger de i respektive rikting?
Enligt Expertflyer:

ARN-MIA (SK957) - Söndagar
MIA-ARN (SK958) - Söndagar
 

SK

Medlem
Har medvetet hoppat över den eftersom jag (ännu) inte har stöd för att kolla vissa veckodagar. Kan förstås kolla samtliga men det blir en massa onödiga "frågor". Vilka veckodagar flyger de i respektive rikting?

Söndagar

Tidtabell
ARN-MIA SK 957. Avgång: 09.25. Ankomst: 14.15
MIA-ARN SK 958. Avgång: 16.05. Ankomst: 07.35
 
Toppen