Senaste nytt

Utvalda SJ Prio-medlemmar får tillgång till Lounge No18 på Stockholm C (mot betalning)

GOTATH

Medlem
Såg precis i appen att jag fått ett erbjudande om att kunna komma in i Lounge No18 på Stockholm C. Det är samma lounge som Sas kostnadsfritt erbjuder till Guld, Diamant och Pandion, fast för SJ Priomedlemmar kostar det 65 kr/timme.

Trevligt initiativ, men personligen kommer jag inte att utnyttja det vid resa med SJ eftersom jag ändå kan komma in gratis när jag reser med Sas.

Läs mer här: No18 - SJ

Ett begränsat antal medlemmar kan nu till ett unikt erbjudande besöka nya och spännande No18 Grand Central. Här får du tillgång till privata exklusiva co-working lounger. Vill du ha en vanlig arbetsplats finns specialdesignade skrivbord där du kan plugga in din dator eller mobil. Här erbjuds du:

• 2 500 kvm co-working lounger.
• Flying desk.
• Kaffe och te.
• Receptionstjänst.
• Representativa lokaler.
• Jobba när & hur länge du vill under vardagar kl. 09.00-17.00.

SJ Prio-erbjudande: 65 kr per timme
Avgiften gäller per person och debiteras per påbörjad timme. Erbjudandet är personligt men du får självklart ta med eventuella gäster till samma pris.
 

jsn

Medlem
Har inte varit i No18, men vad skiljer mot den vanliga SJ-loungen? Ffa map utbud? No18 ser ju mysigare ut men i övrigt?
 
No18 erbjuder kaffe, vatten, wifi och en mycket lugnare atmosfär som lämpar sig för arbete. Min erfarenhet av SJ-loungen är att det visserligen finns kaffe och något fika, men det är långt ifrån en miljö där det går att göra något produktivt.

Om jag har två timmar över i väntan på ett tåg och behöver jobba så skulle jag nappa på SJs erbjudande.
 
  • Gilla
Reactions: jsn
Toppen