Senaste nytt

Uteblivna statuspoäng

Fått in flygningar med SAS t o m fredag förra veckan nu så de verkar fått ordning på systemet.

Nah, jag har inte fått in från tisdag och onsdag ännu. Iofs så har jag ROP, så kanske tar lite extra tid då? Men brukar i vanliga fall vara ta 2-3 dagar när man flyger nån annan än Thai, och 1-2 dagar när man flyger Thai.
 

Hubert

Medlem
Lustigt nog så vägrar de att jag ska få mina extrapoäng för accepterad plusgrade. Jag fick maila in till ebretro@sas.se men de gav mig enligt ursprunglig bokning i sas plus. Ringde goldsupporten igen och de sa att jag fick starta ett generellt ärende vilket jag gjort... lustigt att retroreg säger nej fast jag visat på accepterad plusgrade, boardingkort, saldo på kontot, upgrade accepted-mail osv...
 

Sennah27

Medlem
Åkte t/r USA för 1.5 vecka sedan. Utresan var inga problem, poängen in på kontot efter tre dagar. Inrikesresan med UA likaså... men hemresan ORD-CPH-GOT dröjde... i morse gjorde jag retroregistrering då jag saknade poängen. Några minuter senare dånade det till rejält med dubbla noteringar på sträckan ORD-CPH. Måste blivit en rejäl tajming med ordinarie registreringen, då det leget har olika datum i poängsaldot. Nåväl. Det kommer nog lösa sig (dvs jag blir av med ena posten på 6250 poäng) per automatik närmaste dagarna antar jag...?
 

Tonton

Medlem
Åkte t/r USA för 1.5 vecka sedan. Utresan var inga problem, poängen in på kontot efter tre dagar. Inrikesresan med UA likaså... men hemresan ORD-CPH-GOT dröjde... i morse gjorde jag retroregistrering då jag saknade poängen. Några minuter senare dånade det till rejält med dubbla noteringar på sträckan ORD-CPH. Måste blivit en rejäl tajming med ordinarie registreringen, då det leget har olika datum i poängsaldot. Nåväl. Det kommer nog lösa sig (dvs jag blir av med ena posten på 6250 poäng) per automatik närmaste dagarna antar jag...?
Ett tips är att inte skriva om det här... *hint*
 
Toppen