Senaste nytt

Uteblivna statuspoäng

Sennah27

Medlem
Samma. Fyra SAS-flighter förra helgen som inte registrerats. I morgon måndag har det gått sju dagar så då får man testa formuläret...
Sände in formuläret nu på morgonen. Tog inte ens sekunder så var poängen på kontot. Nästan FÖR snabbt...? Trodde i min enfald att någon checkade av det hela - men verkar som om systemet väntar på att man ska retroregistrera? (Låter lite konspiratoriskt, jag vet...)
 

Canadien

Medlem
Sände in formuläret nu på morgonen. Tog inte ens sekunder så var poängen på kontot. Nästan FÖR snabbt...? Trodde i min enfald att någon checkade av det hela - men verkar som om systemet väntar på att man ska retroregistrera? (Låter lite konspiratoriskt, jag vet...)

Efterreg online har alltid varit i princip instant om den fungerar.
 

Hubert

Medlem
Jag fick inga poäng för min resa till Chicago förra helgen men första delen gick bra att efterregistrera. ORD-ARN fick jag igenom en plusgrade på men vid efterregistreringen så fick jag bara poäng enligt ursprungsbokningen i Plus. Jag ringde och de bad mig att maila in vilket jag nu gjort...
 

Flytoheaven

Medlem
Jag har också problem med att poäng inte kommer in.. i skrivande stund så saknar jag 9 flighter. Skrev till internetsupporten på SK och fick detta som svar.

"Hej,

Tack för att du hör av dig.

Under sensommaren och hösten har det varit fördröjning i systemet som automatiskt ska registrera EuroBonus poängen på våra kunders konton. Detta innebär att det tar längre tid är de normala 1-7 dagarna för flygningar med SAS.

Vänligen avvakta någon vecka till så bör poängen ha kommit in på ditt konto. "
 

LPC123

Medlem
Hade en T/R Stockholm för 2 veckor sedan där enbart uppresan kom in och sen fick jag retro claima hemresan.
 
Toppen