Här läst det här några gånger och har egentligen bara några få saker att säga:
Utan god service är inte Singapore Airlines längre ett självklart val
Utan god service är inte Malaysian Airlines längre ett självklart val
Utan god service är inte Norwegian längre ett självklart val
Utan god service är inte Radisson längre ett självklart val
Utan god service är inte Korvkiosken på Hantverkargatan längre ett självklart val
Utan god service är inte NASA längre ett självklart val
Är det inte så här med allt? Därav har jag lite svårt med rubriken...
Själv får jag oftast god service, ja nästan alltid (inte prövat Nasa visserligen) men min erfarenhet är att i 99.9 procent av alla lägen blir servicen precis lika bra som man visar sitt leende. Tilltalar man tjejen i kassan på Ica med namnet på brickan blir hon förvånad och glad, gör man samma sak på flyget så uppstår liknande magi, ger man busschauffören en trevlig kommentar då han är en halvtimme sen tack vare snö så blir han din vän.. Livet är så himla enkelt.. och dom där andra, dom som inte har lust att vara goa och trevliga även fast du är det - dom tycker jag vi skall tycka lite synd om och försöka supportera genom att agera som ovan. Då lossnar isen snart... För övrigt hade jag en dålig dag i går och betedde mig riktigt dåligt. Det fick jag allt be om ursäkt för i dag. Nu känns det ok för oss båda igen.