Senaste nytt

US domestic cross country - Vad göra under flygningen?

Patrik

Medlem
Ta med dig en Ipad eller liknande och kör på planets wifi! Brukar ofta gå att få gratis eller kraftigt rabatterad wifi från gogo! :)

Har CO 757-300 wifi? Vad jag såg på deras websida så verkar det finnas på deras premium service flighter, detta är inte en sån, tror det här mer är en "charter"-flygning för amerikanare på väg till syndens näste.
 

JensE

Medlem
Har CO 757-300 wifi? Vad jag såg på deras websida så verkar det finnas på deras premium service flighter, detta är inte en sån, tror det här mer är en "charter"-flygning för amerikanare på väg till syndens näste.
Nepp, kommer få det dock med DirecTV.
Premium Service är pre-merger United flyg endast.
 

Alx

Medlem
Premium Service erbjuds endast av UA än så länge.... Men att CO saknade wifi på flygen till och från LAS var mer än jag visste. Jag har nog inte gjort en enda flygning utan wifi i USA senaste året i alla fall. Måste ha med prioritering på vissa destinationer?! :confused:
 

JensE

Medlem
Premium Service erbjuds endast av UA än så länge.... Men att CO saknade wifi på flygen till och från LAS var mer än jag visste. Jag har nog inte gjort en enda flygning utan wifi i USA senaste året i alla fall. Måste ha med prioritering på vissa destinationer?! :confused:
Continental har inte wifi på ett endaste litet flygplan. United har enligt min kännedom endast det på PS flygplanen.
 

Alx

Medlem
Continental har inte wifi på ett endaste litet flygplan. United har enligt min kännedom endast det på PS flygplanen.

När jag åker PS JFK-LAX finns det alltid wifi, flyger jag annan sträcka är det nästan alltid med Delta som tycks ha förstått vikten av att ha wifi 2011. Har ingen vidare bra koll på vilka flyg som har vad. Kollar att det finns wifi innan jag bokar, det brukar vara enklast så! ;)
 

joemume

Medlem
Lösningen är ju att helt enkelt skippa economy och uppgradera till C-klass. 6 timmar i monkey kommer att göra dig till en mycket olycklig människa.
Budgetalternativet är att göra som Eramag säger: Drick några extra groggar och sov dig genom eländet. :D
 
Vet inte om det fortfarande är elände om man har laddat upp i loungen(man kan väl blanda ihop en GT innan o ta med), har en iPad med filmer och en QC15. Tror det blir som en kort bussresa :) sålänge man är inte över 1.85m lång.
 

Homer

Medlem
Du kan ju drömma om hur smidigt det varit att flyga direkt LHR-LAS med BA istället, och passerat tull och passkontroll i LAS istället för EWR, 30 min efter touchdown sitter man på hotellet.
 
Toppen