Senaste nytt

US Dividend Miles Buy miles riktad kampanj t.o.m 2013-NOV-30, upp till 100% bonus

ALU

Medlem
Jag har inte heller fått något mail eller verkar få någon bonus när jag loggar in. Detta trots att jag gjorde ett köp tidigare i år för att "trigga" framtida erbjudanden. Verkar onekligen inte ha fungerat..
 

tob

Medlem
Jag har inte fått något mail men när jag loggar in och går till Buy Miles sidan (där jag får mata in namn och nummer igen) så får jag upp:
"From now until November 30th 2013, get a 100% bonus up to 50,000 miles when you buy miles."
Köpte miles i förra 100%-kampanjen för några månader sedan.
 

henrik l

Medlem
Det verkar vara lite "hit and miss" här. Har inte fått något erbjudande, men min fru har fått. Hennes enda aktiviteter är i share-kampanjerna i oktober i år och förra året.
 
Last edited:

palmen

Moderator
Sama här, kan också köpa med hjälp av den länken.

Nu fick jag mailet med följande info, verkar även vara share möjlighet.
Get or give 100% bonus miles when you buy or gift miles*
Buy or gift miles through November 30, 2013 and you'll get or give a 100% bonus – up to 50,000 miles. That means you and friends will be able to redeem miles in no time and take that trip to Ireland sooner.
 

tob

Medlem
Jag har inte fått något mail men när jag loggar in och går till Buy Miles sidan (där jag får mata in namn och nummer igen) så får jag upp:
"From now until November 30th 2013, get a 100% bonus up to 50,000 miles when you buy miles."
Köpte miles i förra 100%-kampanjen för några månader sedan.

Nu fick även jag mailet:
An exclusive offer just for you
Did you know that you can buy miles? It's a quick and easy way to reach award travel so you can see places like Ireland sooner. As a first-time buyer, you can get a 100% bonus when you buy miles – up to 50,000 miles.


Intressant att jag kallas "first-time buyer" efter att ha köpt i förra kampanjen..
 

palmen

Moderator
I mailet står det buy or gift, är det någon som testat att göra båda under samma kampanj och vet om det fungerar?
 
Toppen