Senaste nytt

US Airways tillbaka med sin 100% bonus kampanj!

Skärmavbild 2011-09-14 kl. 20.05.09.jpg

Jag kunde inte stå emot grupptrycket :D
 
Självklart så upptäcker man denna tråden sent.
Skapade ett Dividend Miles konto men har problem med att köpa 50' + 50' poäng

We were unable to complete your purchase of Dividend Miles because the status on your account does not allow the credit of miles. The transaction shown below was cancelled and your credit card was not charged.

Någon som har upplevt det tidigare?
 

rob74

Medlem
Äsch! Måste bomma denna gång. För mycket annat nu, helt enkelt... Grrrr!
Fast det lär väl komma en kampanj till i vår, hoppas jag.
 

Fredrik

Medlem
Ha, jag tror det kommer en ny 100% kampanj redan i höst...

Jag köpte inget den här gången men ska köpa 1000 miles om det inte dyker upp någon ny kampanj för att få en "hit" i US Airways Grand Slam 2011.

Jag flög förresten US Airways idag och de gjorde reklam för att man skulle få 30000 poäng om man skaffade deras kreditkort. Synd att folk som bor i Sverige inte är godkända...
 

rob74

Medlem
Ha, jag tror det kommer en ny 100% kampanj redan i höst...

Jag köpte inget den här gången men ska köpa 1000 miles om det inte dyker upp någon ny kampanj för att få en "hit" i US Airways Grand Slam 2011.

Jag flög förresten US Airways idag och de gjorde reklam för att man skulle få 30000 poäng om man skaffade deras kreditkort. Synd att folk som bor i Sverige inte är godkända...

Det får vi hoppas på! Måste tanka upp till åtminstone 300k... Australien för 2 personer hägrar. :)
Såg också det där med kreditkortet. Hade ju varit trevligt om det hade fungerat.
 
Toppen