Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

ahh

Medlem
Enligt chatten ska det komma igång vid 15 idag. Rekommendationen var att inte ansöka om optiontown idag då samarbetet är nedlagt. Redan lagda beställningar kunde inte kundtjänst "garantera att de kommer behandlas" då samarbetet är nedlagt.
 

PerEO

Ny medlem
Jaha, och hur påverkar detta OT uppgraderingar dom närmaste dagarna, kundtjänst har ingen aning..

NOTE! Monday April 25 - 17:30

Due to technical problems we must unfortunately postpone the launch, we're working on a solution and will hopefully be up and running in a couple of days. Please accept our apologies and come back soon!
 

PerEO

Ny medlem
Välkommen hit @PerEO!

Detta har redan rapporterats i SAS börjar med budgivning på uppgradering? | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor som är den tråd som handlar om Plusgrade på SAS.

Som du skriver lär inte kundtjänst ha någon som helst koll på vad detta innebär för OptionTown, men en kvalificerad gissning är nog att det inte finns något sätt att begära betald uppgradering i förväg tills dess att Plusgrade kommer igång.

Jag såg det, det jag menade var om man redan betalt för OT om dom kör vidare några dagar nu
 

agehall

Medlem
Jag såg det, det jag menade var om man redan betalt för OT om dom kör vidare några dagar nu

Om vi säger så här - jag tror inte SAS beslut om att skjuta upp lanseringen av Plusgrade påverkar. Om OT för resor framåt i tiden (som redan begärts) kommer att fungera låter jag vara osagt.
 

SNIFF

Medlem
Jag ringde precis OT som sade att de redan lagt in mina två betalda uppgraderingar för cancellation.

"We are currently processing refund requests for May and June in collaboration with SAS.
Since your flights in question are in October and November we do not prioritize your refund request."

Jag välte mitt skrivbord...
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻
 

Abbs

Medlem
Har nu haft en trevlig pratstund med vad jag antar vara ett indiskt callcenter. Bett om refund och vad jag förstod så var det inga problem att göra detta för min t/r till New York i juni.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen