Uppgradering med Optiontown

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Fredde, 27 April 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Top Floor Studios

Top Floor Studios Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Optiontown verkar som sagt rulla på utan problem, och erbjuder uppgradering på min kommande resa. Knäppt.

2. MWi

MWi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mycket märkligt, hoppas det funkar för min resa i maj då, men ska nog testa dubbelt jag med

3. ahh

ahh Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Funkar fortfarande att ansöka om upgrade på resa till HKG i aug. Känns som att 248 eur är en deal som är svårslagen av det nya systemet.. Kanske är värt å chansa?

Någon som fått återbetalning än?

4. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan vara så att OT och SAS inte är överens om avtalets uppsägnings villkor.

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skulle tippa på att SAS och OT har kommit överens om att de ansökningar som är gjorda före 24/4 får behandlas av OT, oavsett när flighten är men att OT ska återbetala de kunder som begär det i förtid.

011430121 gillar detta.
  6. Märkligt att SAS inte skrivit ut nån info om vart man ska vända sig om, ingen länk till kontaktuppgifter till OT eller så.

Andreas013 gillar detta.
  7. MWi

MWi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror som ovan, skulle skapa onödigt många friktioner annars

8. RickardG

RickardG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska bli intressant att läsa de detaljerade villkoren i morgon. Vad händer om jag budar, och vinner, men samtidigt har en gammal OT liggandes som går igenom? Dubbla chanser kanske, men antagligen också en risk arr få betala två gånger för samma sak...

9. MWi

MWi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är väl så att de vill undvika att "en miljard" oroliga kunder hör av sig, genom att göra det mindre lätt så slipper de att massor av frågor trillar in. Det är lite som att komma åt chatten, man måste klicka sig igenom en delar olika steg för att ens komma dit.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!