Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

bL0m

Medlem
Hej,

Via optiontown blev jag uppgraderad till SAS Business på SK939 den 16 april, dock fick jag ett sent mail från Optiontown den 17 april om att jag ej fått igenom uppgradering på SK940 (hemresan).

Jag stod redo när incheckningsdisken öppnade på LAX och fick flyga SK940 i SAS Business med poäng.
 

Thornado

Medlem
Då var det slut med OptionTownande för min del. Blev just nekad uppgradering på morgondagens PEK-CPH. Är gamla kabinen, så jag är inte så besviken.
 

Henrico

Medlem
Jag har 3 av 8 för att väga upp den statistiken. (plus till business samtliga.)

Får återkomma med uppdaterad statistik om tre veckor och fyra till..

Ingen CU på vägen ut så 3 av 11 på min CU statistik nu.

Däremot så en otroligt stark avslutning på mitt OT:ande. Efter att inte ha fått igenom en enda OT sedan i november så fick jag nu igenom 2 OT på en vecka. En på SK936 SFO-CPH i lördags och nu en sista OT på SK903 ARN-EWR nu på lördag.

Sedan får vi se hur jag gör på SK946 hem den 29:e - men då i ny uppgraderingstråd förhoppningsvis.
 

JohnnyWilde

Medlem
Fick just igenom en OT på FRA-ARN kl 19.40 på måndag 25/4 trots att den flighten bokades om för en vecka sedan!
Kan bli intressant att höra om någon får igenom någon efter mig eller om jag blev den siste SAS mohikanen från OT?
 

lorimar

Medlem
Fick precis mail om uppgradering från Optiontown - hör och häpna: tisdagen den 26:e april. Förvisso bara inrikes MMX-ARN. Men då är kanske tidigare gjorda förfrågningar giltiga trots allt?!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen