Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

joemume

Medlem
Fick OT uppgradering ARN-LHR på lördag. Bokad ungdomsbiljett i grunden ger mig 625 poäng på flygningen men nu blir det 2500 poäng. Glömde även att skriva att i helgen som va gick OT igenom på ARN-CDG och CDG-CPH-ARN. även denna va ungdomsbiljett.

Närmar mig EBD med säkra steg. Verkar som att OT inom EU är ett säkert kort... Finns de någon som fått ett nekande någon gång inom EU??

Hit rate på OT:
6/6 EU (inkluderar norden och inrikes)
1/3 USA och Asien
Ja, absolut. Min hitrate efter den första smekmånaden är runt 50%.
 

freppa87

Medlem
Fick min första upgrade via optiontown avslagen för morgondagen resa ARN->HKG. Ansökte 6 Aug om GO->Business. Återstår om att se om hemresan blir uppgraderad eller ej.
 

BCSkier

Medlem
Vi fick också avslag på ARN>HKG imorgon, försökte både med Plus och Business :(
För två veckor sedan på väg till PVG, fick vi upgrade till Plus på ARN-CPH och CPH-ARN:), men avslag på CPH>PVG till Plus och Business och PVG>CPG till Plus :(

Ställning än så länge:
Longhaul 0/3
Nordic 2/2
 

Meazza

Medlem
Rapport från kvällens OT-roulette:

Har en inrikesresa i januari, som är bokad som två enkelresor (i Go). Kollade därför upp vad uppgraderingar skulle kosta, och fick priserna €29/styck.

Jag bokade därefter upp mig på den ena (som jag sökte på sist), men när jag plockade upp den första igen så var priset nu €40 istället. Av princip avstod jag.
 
Upgraded Go-> Plus Saver på SK925 CPH-IAD - EUR 174
Upgraded Go-> Plus Saver på SK926 IAD-CPH - EUR 174
Upgraded Plus Saver->Business på SK935 ARN-SFO 'operational upgrade' :)

(LHR-IAD-CPH Go Campaign - 2 900 SEK)
 

Canadien

Medlem
Rapport från kvällens OT-roulette:

Har en inrikesresa i januari, som är bokad som två enkelresor (i Go). Kollade därför upp vad uppgraderingar skulle kosta, och fick priserna €29/styck.

Jag bokade därefter upp mig på den ena (som jag sökte på sist), men när jag plockade upp den första igen så var priset nu €40 istället. Av princip avstod jag.
provat att ange en annan epostadress för att se vilket pris du får då?
 

dalton

Medlem
Nekad OT ARN-HKG idag, två separata PNR. Finns dock gott om platser kvar så får bli lite poängvaskning förhoppningsvis.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen