Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckad OT ARN-CPH-FCO nu på onsdag, två personer VIP Go>Plus. Väntar på besked om torsdagens returresa FCO-ARN. €45 per person och ben, beställningen lades den 21 september och uppgraderingen kom i lördags. Hustrun överraskar svärfar med födelsedagsmiddag i Rom, så trevligt att kunna sätta lite guldkant på VIP-priser... Hittills 3 av 3 lyckade OT inom Europa.
 

AnHu

Medlem
Är ju många som inte accepterar Amex tyvärr. På OTs sida ser det ut som de någon gång accepterat det men inte gör det längre.

Jag kör mitt Amex via PayPal för OT.

Tack för tipset.
Tänkte lägga in flera uppgraderingar nu före nyår, så jag får ut min andra 2-4-1.
 

Tonton

Medlem
Lite off topic för OT men jag hopppas det är okej.

.OT var så dyrt valde jag att ansöka om poänguppgradering GO -> Plus för morgondagens flight till HKG, vilket gick igenom igår kväll. Nu till frågan, på mitt boardingpass så står det att min service-klass är Plus samt att bokningsklass är Y. Y är, som bekant, Plus och Business Saver i poäng (9000). Eftersom att min bokningsklass är ändrad, betyder det att jag kommer få poäng för nya klassen också?
 
Lite off topic för OT men jag hopppas det är okej.

.OT var så dyrt valde jag att ansöka om poänguppgradering GO -> Plus för morgondagens flight till HKG, vilket gick igenom igår kväll. Nu till frågan, på mitt boardingpass så står det att min service-klass är Plus samt att bokningsklass är Y. Y är, som bekant, Plus och Business Saver i poäng (9000). Eftersom att min bokningsklass är ändrad, betyder det att jag kommer få poäng för nya klassen också?

Som jag har förstått det så får du inte poängen för den nya bokningsklassen om du poänguppgraderar. Det hade du däremot fått med OT.
 

RobHK

Medlem
pswe du är det första jag hört som fått igenom HKG till business för 330 EUR. Jag hade ansökt men fick ingenting, trots allt flighten gick med tomma säten i business.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen