Uppgradering med Optiontown

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Fredde, 27 April 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Henrico

Henrico Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske någon som sett detta tidigare men det verkar även vara borta på long haul. Ingen sign-up fee för min flight arn-ord, ord-arn i augusti. (€165x2 dessutom så OK kostnad.)

joemume, Jakob Österberg och pswe gillar detta.
  2. igelkotten

igelkotten Medlem

Sk946 ord-arn på torsdag, fick inte uppgradering till plus.

Funderar nu på om jag ska lägga €367 på OT till business... Om det är värt det

Jakob Österberg gillar detta.
  3. K0ngo

K0ngo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade om en resa som jag uppgraderat med OT (ungdomsbiljett). Upptäckte nu att resan inte längre är i SAS Plus utan GO. Blir det alltid såhär? :S

4. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp. Du borde dock kunna byta avgång samma dag, när incheckningen har öppnat. Men det låter inte som om det är det som du gjort...

5. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är alltid värt att åka business

6. K0ngo

K0ngo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så om jag först hade checkat in och sedan bokat om hade jag fått behålla Plus?

7. Tonton

Tonton Medlem

Exakt!

8. igelkotten

igelkotten Medlem

Haha, mjo. Jag är dock en student på CSN, så egentligen borde jag lägga de pengarna på en till resa. Med "värt" tänkte jag mest på att få ihop mina miles för att behålla Aegean gold. Alltså runt 4600 miles för 3600 kr med OT, eller om jag kan få fler för samma peng på annat håll. Har varit knepigt med att behålla status då jag bott i usa och Asien i 18 månader, utan arbetstillstånd. Då min fasta inkomst ligger ca 8 månader fram i tiden, behöver jag planera det jag gör till 24/11 mycket noggrant :) klarar jag denna kvalperiod så är jag lugn för all framtid dock (peppar peppar).

9. Skyraider

Skyraider Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    UG från Y+ till C på SK903 nu på lördag. 175 EUR

10. Jensik

Jensik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ses imorgon då!

Christian R gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!