Uppgradering med Optiontown

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Fredde, 27 April 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Newyorker86

Newyorker86 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Väntar med spänning svar för min utresa 4/9 och hemresa 8/9 till new york. Första gången jag använder optiontown. Skriver senare hur det går.

2. Norfindir

Norfindir Medlem

Ot har nå endret status på min flight til not upgraded. Så da får jeg vel tilbake pengene mine.
    Det har vært mye mas om denne turen så at sas faktisk gav meg en opup tar jeg som erstatning for ringekostnader og stress rundt alt dette.

pep gillar detta.
  3. knutas

knutas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg igår genom SAS appen att jag blivit uppgraderad Go till Plus på SK 997 CPH - PVG på söndag 24/8 och idag damp det ner en bekräftelse från OT. Första OT ja lagt in, så än så länge 100% för min del. :)

Kan jag ringa SAS och välja säte redan nu tror ni? (går inte att göra genom hemsidan iaf)

Norfindir gillar detta.
  4. knutas

knutas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Svarar mig själv då jag insåg att frågan var lite onödig. Ringde SAS, det gick fint att välja säte på uppgraderingen.

Jakob Österberg, teachme och Norfindir gillar detta.
  5. flapps

flapps Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och där gick OT:n igenom från Ewr-Osl på Söndag också.. Man tackar. 5 av 6 OT nu..:)

Norfindir gillar detta.
  6. Norfindir

Norfindir Medlem

Og du har fått ny billett hos sas? :)

flapps gillar detta.
  7. flapps

flapps Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Yep kom samtidigt :)

8. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har tillbringat kvällen med att boka två betalda resor ARN-CPH-SFO i Plus. Den ena, nu i oktober, går att uppgradera till C på sedvanligt sätt. Den senare resan i mars 2015 går dock ej att uppgradera alls. Beror det månne på att nya kabinerna rullas ut eller är det ännu ett tecken på att samarbetet med Optiontown är på väg att förändras som det tidigare gluntats om? Fritt fram för spekulationer...

9. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @taxvalp tror att du har svarat på frågan själv

10. I95_ges

I95_ges Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag försöker uppgradera plus biljetter till business på Optiontown för resa ARN-ORD i början av oktober. Besked av Optiontown: UTo not available. Har också varit i kontakt med deras kundtjänst och de bekräftar att UTo inte finns för den flighten. Är det någon som vet varför?

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!