Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

agehall

Medlem
Har opdaget et nyt mønster: Opgradering i højsæson er betydeligt yrere end i lavsæson..!!?? Det kan synes uproduktivt da der er flere premium sæder ledige i højsæson?

Jo det där har jag också märkt. Det är absolut inget unikt för SAS. När turisterna är ute och flyger går priset på ekonomistolar upp och preiumkabinerna blir billigare och billigare. Har också noterat att det är mycket enklare att få till uppgraderingar med både OT och poäng då.
 

flapps

Medlem
Hade lagt in både plus och business för sk907 igår till New York. Fick plus 14G och H men sen när vi checka in på Gardemoen så fick vi Business 1G ocg H. Vad det berodde på har jag ingen aning om. Mannen i check in sa ingenting om nån upgrade. Men hur som helst så vad det trevligt :) Har EBG

/flapps
 

Norfindir

Medlem
Fikk oppgradering til business på 907. Venter nå på svar for 908, men det er liten sjanse tror jeg da det er mye ledige seter i go. Men får jeg avslag tidsnok vil jeg søke om oppgradering med poeng, evt spørre på flyplassen.
 

pep

Medlem
Fik OT-opgradering economy -> business med VN1543 Hanoi-Hue for 26 USD
Dog skriver OT: Upgrade to Business accepted subject to availability! Ask airport staff for final confirmation

Men det regner jeg ikke noget problem da der typisk kun er optaget 2-4 sæder ud af de normalt 18 bz sæder i deres Airbus 321. Det vigtige her er lounge-adgang - jeg er meget nysgerrig efter at se VN Business Class Lounge i Noi Bais nye domestic terminal, der er taget i brug allerede (rejste samme flight 2 måneder siden men blev ikke opgraderet og så således ikke loungen). Det ydre design af terminalen imponerer ikke, men longerne er efter sigende bedre end i den gamle terminal.
 

pep

Medlem
I Hanoi - venter på kärren til Hue city. Blev opgraderet fra economy til business med OT for 26 usd. Seat 2A i A321. OT opgradering giver ikke loungeadgang!? Men jeg gik ind alligevel qua min pondus og mit røde boardingkort. De spurgte efter min adgangskupon som jeg jo ikke havde.... Jeg sagde jeg ingen havde fået imens jeg forsøgte at efterligne vores egen @doc ´s autoritet....Derefter blev jeg varsomt og høfligt ledt ind i loungen. Er nu opgraderet 3 gange ud af 5 på VN indenrigs.
 

Norfindir

Medlem
Skal på en kjapp tur til osl-ewr og har fårr oppgradert go-business begge veier. På utreise fikk jeg beskjed av sas 3 dager før, mens på hjemreise venter jeg fremdeles på at sas skal endre billetten min. Sas i norge sier at det er sas ewr som må oppgradere billetten. Noen som har samme erfaring?
Det hadde vært fint å få valgt sete.
 

agehall

Medlem
Det är nog inte SAS på EWR som beslutar om OT uppgraderingar, men det stämmer att du kan få beskedet väldigt sent. Inget att göra förutom att vänta.
 

agehall

Medlem
Ot har jo bekreftet oppgradering og tatt mine penger. men sas usa sier den ligger som pending. Får se ved innsjekk.

Att de drar pengarna är ju helt normalt - det sker ju oavsett om uppgraderingen går igenom eller inte. Men du säger alltså att OptionTown har sagt att du är uppgraderad på hemresan men du ser inte detta i din bokning? Har du fått ett sådant där mail som säger något i still med "upgraded, subject to availability"? Isåfall lär inget hända förens du checkar in och det kan bli så att du i slutändan inte får någon uppgradering och behöver tjafsa med OT för att få tillbaka dina pengar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen