Senaste nytt

Uppgraderad bil som guld hos Sixt?

doc

Medlem
Fick Sixt Platinum tackvare Turkish Elite-status efter statusmatchning med BAEC Gold. Gav mig uppgradering från BMW 2-serie till 320 xd. Rätt trevlig bil att köra nu i två veckor på semestern.
 

Bryant

Medlem
EBG ger nu endast guld hos SIXT. Det har säkert varit på G länge och det förklarar strulet kring min status hos SIXT.
 

mha321

Medlem
Intressant - på deras egen sida (Sixt rent a car & SAS står det ju fortfarande Platinum.

Undrar om det är någon förberedelse för att kanske ha guld->guld och diamond->platinum eller något. Jag insåg just att de är en av de mycket få partners som faktiskt gjort något för Diamond -- men eftersom ingen på bc.se sade något så missade jag att de hade en "double upgrade"-kampanj under sommaren!
 

Bryant

Medlem
Intressant - på deras egen sida (Sixt rent a car & SAS står det ju fortfarande Platinum.

Undrar om det är någon förberedelse för att kanske ha guld->guld och diamond->platinum eller något. Jag insåg just att de är en av de mycket få partners som faktiskt gjort något för Diamond -- men eftersom ingen på bc.se sade något så missade jag att de hade en "double upgrade"-kampanj under sommaren!


Ok. För SAS har ändrat sin info.

Guld - SAS
 
R

rstenelo

Guest
f86f0fa7ee0da150d26bcebc71653178.jpg


Sixt matchade mitt Diamond mot Platinum - kortet kom idag. På SAS hemsida står det att det ger Sixt Guld
 
Toppen