Senaste nytt

Uppgradera till SAS Amex Elite från Premium (Senast 15 Juli 2022) och få 30 000 EB-poäng

Tonton

Medlem
Hej!

Ny uppgraderingskampanj från AmEx kom idag via mail:

American Express skrev:
Uppgradera sommaren
Fyll semestern med lite mer äventyr. Vad sägs om möjligheten att flyga 2 för 1 i hela världen hela två gånger per år och 33 % fler EuroBonus Extrapoäng per 100 kr du spenderar på kortet? Uppgradera ditt SAS Amex Premium till ett SAS Amex Elite – just nu får du dessutom 30 000 EuroBonus Extrapoäng, vilket räcker till en tur- och returresa inom Europa⁴. Passa på att uppgradera före 15 juli 2022 och upptäck mer av världen!

Villkoren är följande:

American Express skrev:
  • Ansök senast 15/7 2022 och få 30 000 EuroBonus Extrapoäng
  • Erbjudandet gäller för dig som har ett SAS Amex Premium under förutsättning att du handlar för minst 45 000 kr t.o.m den 15/10 2022.
  • Poängen överförs senast December 2022.
  • Observera att du inte kan ta del av flera uppgraderingserbjudanden från American Express under samma tidsperiod då ditt SAS Amex Elite måste vara aktivt när bonusen ska delas ut.

Missade den förra med en (1) dags varsel. Så detta blir perfekt!
 

eddo

Medlem
Jag ser ingeting heller där. Brukar det var att det står på hemsidan också? Väntar då kanske med att uppgradera någon dag.
Ja uppgraderingskampanjer har i alla fall tidigare visats på den sidan jag länkade. Jag avvaktar nog också tills det dyker upp där..
 

nili

Medlem
Var i kontakt idag med kundtjänst i ett annat ärende och nämnde då kampanjen. Hon jag pratade med sa det förmodligen var felutskickat för dom visste ingenting och dom brukar alltid får info ang kampanjerna. Nu återkom hon via mail och sa att missen var att dom inte var informerade. Dvs kampanjen gäller även om det inte står på uppgraderingssidan.
 

eddo

Medlem
Var i kontakt idag med kundtjänst i ett annat ärende och nämnde då kampanjen. Hon jag pratade med sa det förmodligen var felutskickat för dom visste ingenting och dom brukar alltid får info ang kampanjerna. Nu återkom hon via mail och sa att missen var att dom inte var informerade. Dvs kampanjen gäller även om det inte står på uppgraderingssidan.
Se där! Hon nämnde inget om kampanjer med andra kort? Jag är specifikt intresserad av Gold Card till Platinum. :)
 
Toppen