Senaste nytt

Upp till 5000EB för SAS medlemmar hos Radisson

M.K

Medlem
Ny kampanj där 7000RR poäng ges upp till fem nätter. Dessa kan sedan konverteras med kurs 7:1 till 1000EB/natt.

EC1A7E72-771C-49A8-875A-9850A0260DCE.jpeg


Lite lustigt att jag får mailet och samtidigt ser exakt samma vy som på bilden från min privata terass hos konkurrenten NC! Strålande sol idag också. :D

D1A1560B-2D1B-4890-8170-5A6B3B9364F1.jpeg


Detta borde gå att kombinera med pågående kampanj vilket ger 8000RR poäng/natt extra nu i september. Jag kan nog återkomma om det nästa vecka då jag inte orkar avbryta nuvarande stay för Radisson (till vänster på bild) på andra sidan vattnet.
 
Last edited:

Mikeswede

Medlem
Hej, vad har du hittat info/fått email om detta? Är RR Platinum och har inte sett någon kampanj, via email eller på hemsidan på evigheter.
 

NyfikenGrau

Medlem
Låter bra när man ser det, men vad jag vet har inte konverteringen till flygpoäng (oavsett program och webbläsare) funkat på flera månader, tekniskt fel som inte verkar bli löst. Provade nu igen men:
The frequent flyer number does not meet formatting requirements.
 

Homer

Medlem
Det kanske är någon som är intresserad av de fullständiga reglerna, samt länk till sidan där
man registrerar sig för kampanjen :rolleyes:

Villkor
Registrera dig för kampanjen genom att ange ditt Radisson Rewards-medlemsnummer eller e-postadressen som är länkad till ditt konto

Genom att registrera dig för och delta i Radisson Rewards-kampanjen ”SAS EuroBonus-extrapoäng” (”kampanj”) för Radisson Rewards-medlemmar (”medlem”) bekräftar du och samtycker till dessa villkor.

För att kunna delta i kampanjen måste du (i) vara medlem i Radisson Rewards (”medlem”), (ii) vara medlem i SAS EuroBonus, (iii) klicka på ”aktivera mitt erbjudande” för att registrera dig för kampanjen innan du bokar (för att bli en ”berättigad medlem”) och (iv) genomföra alla berättigande bokningar (”berättigande bokning”) under perioden mellan den 14 september 2021 och 18 november 2021 (”kampanjperiod”). Kampanjen är tillgänglig på alla hotell i familjerna Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Radisson Individuals och Country Inn & Suites by Radisson i Danmark, Sverige, Finland och Norge (sammantaget ”medverkande hotell”).

Berättigade medlemmar tjänar upp till 7 000 bonuspoäng per natt för maximalt 5 nätter på medverkande hotell under kampanjperioden. Det maximala antalet bonuspoäng en medlem kan tjäna med kampanjerbjudandet är 35 000 Radisson Rewards-bonuspoäng. För medlemmar som väljer att konvertera Radisson Rewards-poäng till SAS EuroBonus-extrapoäng eller har automatisk konvertering inställd på SAS, kommer konverteringsförhållandet att vara 7 Radisson Rewards-poäng till 1 SAS EuroBonus-extrapoäng när konverteringsgränser uppfylls. Radisson Rewards-poäng sätts in på konton inom 60 dagar efter att kampanjen har avslutats (senast den 17 januari 2022). Konvertering till SAS EuroBonus-extrapoäng sker inom 4-6 veckor därefter (senast den 28 februari 2022). Endast ett Radisson Rewards-konto kan tjäna poäng på en bokning. Endast individuella konton.
https://www.radissonhotels.com/sv-se/priser/erbjudanden/sas-kampanj


Låter bra när man ser det, men vad jag vet har inte konverteringen till flygpoäng (oavsett program och webbläsare) funkat på flera månader, tekniskt fel som inte verkar bli löst. Provade nu igen men:
The frequent flyer number does not meet formatting requirements.

Ser inte ut som att man måste konvertera till Eurobonuspoäng, dessutom är
väl 7:1 den vanliga kursen?
 
Last edited:

jerixon

Medlem
Signade upp då jag har en 4-5 nätter under perioden. Litar inte riktigt på Radisson nu för tiden.....så får la se....
 
Toppen