Upp till 5000 EuroBonus-poäng hos Hertz

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av Robert flysas, 24 Oktober 2019.

  1. pswe

    pswe Medlem

    Ort:
    ARN / CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Citerar mig själv och kan konstatera att Hertz hantering av detta problem var över all förväntan.
    Jag har möjligheten att ringa Gold Service hos Hertz och efter att jag gett bokningens detaljer så konstaterades att CDP och PC var ifyllt korrekt, men att poängen ändå blivit fel.
    Jag blev lovad att det skulle tas vidare till SAS och att jag får ett mail när allt är klart.(ska erkänna att jag tvivlade en del på att detta skulle fungera)
    Mindre än en timme efter att vi lagt på får jag ett mail från Hertz, som meddelar att SAS bekräftat att poängen är på plats vilket jag också ser direkt i SAS-appen.
    Imponerande!!
     
    Tim Karlsson gillar detta.
  2. Tim Karlsson

    Tim Karlsson Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Grymt! Har inte fått tummen ur och ringt ännu, blir ett samtal imorgon och hoppas på samma resultat =)
     
  3. Gizmokvack

    Gizmokvack Medlem

    Ort:
    Jönköping
    Land:
    Sverige Sverige
    Som jag skrev ovan så drog jag ett mejl till goldservice. De svarade några dagar senare att de vidarebefordrat frågan till sas och skulle följa upp det... Några timmar senare fick jag också mina missade poäng!
     
    Tim Karlsson gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×