Upp till 5000 EuroBonus-poäng hos Hertz

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av Robert flysas, 24 Oktober 2019.

1. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har haft flera bokningar på denna kampanjen som fungerat fint.
    Rent allmänt är det flera olika nummer som man noggrant måste fylla i när man bokar Hertzkampanjer.
    Var länge tillbaka, vid en tidigare kampanj, som jag mailade med Hertz efter att ha fått för få poäng. Första rundan hänvisade de till SAS, men det ledde ingenstans, precis som för dig skyllde SAS på Hertz. Bad då Hertz specificera datum och antal poäng som skickats till SAS. Fick svar med transaktionsutdrag från deras system. Gav det någon vecka men poängen uteblev. Mailade och frågade vem hos SAS de hade kontakt med. De lovade att ta det ett varv till med SAS och någon dag senare dök poängen upp. Ge inte upp :)

2. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack! Jag fortsätter kriga. :)

pswe gillar detta.
  3. Existumator

Existumator Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick mina poäng idag. Tog fem dagar från min påstötning.

4. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick ett nytt svar idag att erbjudandet om extrapoäng inte gäller vid förbetald hyra. Jag minns inte att det stod i villkoren, någon annan som minns eller har kvar en print screen på villkoren?

5. Homer

Homer Medlem

SvartMjolk gillar detta.
  6. Flytoheaven

Flytoheaven Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag bokade så fanns det inget alternativ att betala senare minns jag. Så det vore ju märkligt att det inte skulle gälla för förbetalda hyror.

7. Flytoheaven

Flytoheaven Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu har alla mina poäng trillat in idag. 21000 poäng :)

Gus och SvartMjolk gillar detta.
  8. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Exakt så jag minns också.

9. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nytt bud nu, nu är det inte villkorens fel längre utan att jag inte angett "PC number", men det var ju ifyllt via kampanjen per automatik. Någon som vet om man kan se det i bokningen på något sätt att det faktiskt är med?

10. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    automatiken på deras hemsida fungerar dåligt...man måste vara ytterst noggrann när man bokar, så den kan nog tyvärr ha fallit bort.
    I bekräftelsemailet framgår under rabatter om du har fått med även kampanjkoden så där kan du se om du gjort rätt.

SvartMjolk gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!