Senaste nytt

Upp till 5000 EuroBonus-poäng hos Hertz

JohnR

Medlem
Blir tokig.
Vad gör jag för fel om jag får följande meddelande:

Alla krav för den önskade kampanjkupongen - har inte uppfyllts. Vi har tagit bort kampanjkupongen från din förfrågan och angett bästa pris. Om du i stället vill utnyttja kampanjkupongen ber vi dig läsa informationen om erbjudandet och kontrollera att du uppfyller alla nödvändiga krav. [DRX141]
 
Blir tokig.
Vad gör jag för fel om jag får följande meddelande:

Alla krav för den önskade kampanjkupongen - har inte uppfyllts. Vi har tagit bort kampanjkupongen från din förfrågan och angett bästa pris. Om du i stället vill utnyttja kampanjkupongen ber vi dig läsa informationen om erbjudandet och kontrollera att du uppfyller alla nödvändiga krav. [DRX141]
Kan det va datumen du försöker hyra som påverkar? Det står ju något i villkoren om att det finns blackout-datum, konstigt nog utan att skriva vilka datum det är.

Jag fick samma meddelande på en hyra över mellandagarna men inte på en hyra jag gjorde 19-22/12, den gick igenom.
 

pswe

Medlem
Blir tokig.
Vad gör jag för fel om jag får följande meddelande:

Alla krav för den önskade kampanjkupongen - har inte uppfyllts. Vi har tagit bort kampanjkupongen från din förfrågan och angett bästa pris. Om du i stället vill utnyttja kampanjkupongen ber vi dig läsa informationen om erbjudandet och kontrollera att du uppfyller alla nödvändiga krav. [DRX141]

jag fick den när jag försökte boka runt jul, men inte andra datum så tror det är black out period som ställde till det åtminstone för mig
 

JohnR

Medlem
Kan det va datumen du försöker hyra som påverkar? Det står ju något i villkoren om att det finns blackout-datum, konstigt nog utan att skriva vilka datum det är.

Jag fick samma meddelande på en hyra över mellandagarna men inte på en hyra jag gjorde 19-22/12, den gick igenom.
Gäller en bokning i Seattle 18-22 Nov...
 

Homer

Medlem
Blir tokig.
Vad gör jag för fel om jag får följande meddelande:

Alla krav för den önskade kampanjkupongen - har inte uppfyllts. Vi har tagit bort kampanjkupongen från din förfrågan och angett bästa pris. Om du i stället vill utnyttja kampanjkupongen ber vi dig läsa informationen om erbjudandet och kontrollera att du uppfyller alla nödvändiga krav. [DRX141]


Ser ut som du klickat på "jag reser i jobbet" välj "jag reser privat" i stället
 

hedgehog

Medlem
Villkoren nämns inte i tråden.

Terms and Conditions:


  • Bokningsperiod: 18 oktober - 30 november 2019
  • Upphämtningsperiod: 18 oktober - 31 mars 2020
  • Måste använda CDP 736685 och PC 205510 för att ta del av upp till 5000 SAS EuroBonus extrapoäng
  • Bilgrupp A gäller ej detta erbjudande
  • Blackoutperioder förekommer
  • Erbjudandet kan inte kombineras med andra erbjudanden, rabatter eller kampanjer
  • Alla hyror är föremål för Hertz standardvillkor
  • Hertz förbehåller sig rätten att när som helst ändra eller ta bort den här kampanjen
  • Du får följande SAS EuroBonus Extra-poäng beroende på din hyrlängd som ovan angivna schema
  • Kampanjen gäller för uthyrning i följande länder: Belgien; Kanada; Tjeckien; Danmark; Finland; Frankrike; Tyskland; Italien; Nederländerna; Norge; Spanien; Sverige; Storbritannien; USA
  • Var god ange ditt EuroBonus medlemsnummer i det sista bokningssteget och visa ditt kort vid hämtningstillfället
 

Tolle

Medlem
Är det bara för mig som det dyker upp en text som säger att detta erbjudande löpt ut?

Fick samma meddelande när jag går genom länken. Men lägger jag till alla koder manuellt så verkar det gå att boka: CDP 736685 och PC 205510, även RQ: PPP (tror inte denna spelar så stor roll)
 
Toppen