Upp till 5000 EuroBonus-poäng hos Hertz

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av Robert flysas, 24 Oktober 2019.

1. JohnR

JohnR Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blir tokig.
    Vad gör jag för fel om jag får följande meddelande:

Alla krav för den önskade kampanjkupongen - har inte uppfyllts. Vi har tagit bort kampanjkupongen från din förfrågan och angett bästa pris. Om du i stället vill utnyttja kampanjkupongen ber vi dig läsa informationen om erbjudandet och kontrollera att du uppfyller alla nödvändiga krav. [DRX141]

2. LasseFoppa

LasseFoppa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan det va datumen du försöker hyra som påverkar? Det står ju något i villkoren om att det finns blackout-datum, konstigt nog utan att skriva vilka datum det är.

Jag fick samma meddelande på en hyra över mellandagarna men inte på en hyra jag gjorde 19-22/12, den gick igenom.

3. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    jag fick den när jag försökte boka runt jul, men inte andra datum så tror det är black out period som ställde till det åtminstone för mig

4. JohnR

JohnR Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gäller en bokning i Seattle 18-22 Nov...

5. Homer

Homer Medlem

Ser ut som du klickat på "jag reser i jobbet" välj "jag reser privat" i stället

JohnR, Patrik Rosenlöv och Berglund gillar detta.
  6. hedgehog

hedgehog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Villkoren nämns inte i tråden.

Terms and Conditions:

• Bokningsperiod: 18 oktober - 30 november 2019
    • Upphämtningsperiod: 18 oktober - 31 mars 2020
    • Måste använda CDP 736685 och PC 205510 för att ta del av upp till 5000 SAS EuroBonus extrapoäng
    • Bilgrupp A gäller ej detta erbjudande
    • Blackoutperioder förekommer
    • Erbjudandet kan inte kombineras med andra erbjudanden, rabatter eller kampanjer
    • Alla hyror är föremål för Hertz standardvillkor
    • Hertz förbehåller sig rätten att när som helst ändra eller ta bort den här kampanjen
    • Du får följande SAS EuroBonus Extra-poäng beroende på din hyrlängd som ovan angivna schema
    • Kampanjen gäller för uthyrning i följande länder: Belgien; Kanada; Tjeckien; Danmark; Finland; Frankrike; Tyskland; Italien; Nederländerna; Norge; Spanien; Sverige; Storbritannien; USA
    • Var god ange ditt EuroBonus medlemsnummer i det sista bokningssteget och visa ditt kort vid hämtningstillfället

7. v00peter

v00peter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det bara för mig som det dyker upp en text som säger att detta erbjudande löpt ut?

8. Tolle

Tolle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick samma meddelande när jag går genom länken. Men lägger jag till alla koder manuellt så verkar det gå att boka: CDP 736685 och PC 205510, även RQ: PPP (tror inte denna spelar så stor roll)

Norla gillar detta.
  9. hedgehog

hedgehog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sidan är uppe nu igen

10. B380-9 XWB

B380-9 XWB Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Funkade det när du väljer ”jag reser privat”?

Jag får inte en enda bokning i USA att funka, trots alla möjliga datum och uthyrningskontor.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!