Upp till 50% poängrabatt på SAS bonusresor, boka senast söndag 30 juni 2019

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Brandten, 24 Juni 2019.

1. mha321

mha321 Medlem

Jag fick igenom 5 bokningar, 2 longhaul i business och 3 plus inom europa, alla med erbjudandet (visserligen bara 10% på asien, men every little bit counts) kombinerat med FlyPremium. Det enda som inte fungerade var på ett ben där jag inte kunde välja plats, men det gick inifrån "mina bokningar" direkt efter att bokningen var gjord... (och alla longhaul datum stämde perfekt med tillgängligheten enligt travelhacks)

Så det verkar inte bugga för alla :)

2. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dator?
    Browser?
    Länk?
    Destination?
    Datum?

Behöver ju inte svara på allt men hade varit intressant om man såg ett mönster på eländet.

Remington Steele gillar detta.
  3. mha321

mha321 Medlem

Chrome i helt egen profil utan några plug-ins alls. Vanliga siten (inte classic).

Destinationer Prag, Rom, Berlin, Hongkong/Shanghai (open jaw), New York. Hela okt, Dec, Nov, Mar, Jan, I den ordningen.

Samtliga med flypremium till plus (Europa) eller business (longhaul).

4. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ni som har problem med chrome testa ctrl+f5.
    Efter detta (du laddar om siten från servern och ignorerar din lokala cache) så fungerade det bra för mig.

5. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tips på resmål.
    Kiev och besöka tv aktuella Chernobyl för 21k poäng i plus med flypremium.

Atom, PRJml2ENIpiC1e3L, Brandforce och 3 andra gillar detta.
  6. Gus

Gus Medlem

Tack för tips! :) Jag är EBS och bokade precis en resa för mig och dottern (3 år) till Chicago i oktober. 72 000 poäng i business, använde fly premium. Jag skulle åka med SAS till Chicago under strejken men blev ombokad till United och LOT. Hoppas på upprepning av detta även denna gången :).

Bryant, Remington Steele, Brandten och 1 annan gillar detta.
  7. Gus

Gus Medlem

Det verkar som att Chicago kostar 48 000 poäng och New York 54 000 poäng. Bokade för mig och frugan 1 natt i mars, gick på 108 000 points i business (fly premium).

8. JohanGE

JohanGE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu verkar även EBS kunna boka. Synd att man har så få poäng bara...:mad:

Remington Steele och Resetokig gillar detta.
  9. schrute

schrute Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS extremt snåla tillgänglighet av flyg i business blir ju än mer frustrerande när man kör en kampanj. Rabatten blir således endast teoretisk. Ungefär som om H&M skulle rea ut alla kläder i en tom klädhängare.

Last edited: 25 Juni 2019
    Johan Hbg gillar detta.
  10. Thornado

Thornado Medlem

SAS IT imponerar igen. När jag nu bestämde mig för att boka Beijing även med "bara" 10% rabatt så fick jag följande:

Skärmavbild 2019-06-25 kl. 11.42.50.png

På något underligt sätt landar det alltså på 48600 poäng. Inte bara något knas i bokningsdialogen, utan jag lyckades boka och detta var poängsumman som drogs också.

JohanGE, Nemo, Gus och 5 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!