Senaste nytt

Upp till 50% poängrabatt på SAS bonusresor, boka senast söndag 30 juni 2019

Har försökt sedan i eftermiddags i både chrome och safari... Får SAS rabatten men ej Fly premium... 108K för två i C. Bra men vill ha för 96 som alla andra... Några förslag på hur jag ska kunna få det? :)
 

Thornado

Medlem
Det står ju "upp till 20%" för USA/Asien - är det så att det är 20% för USA och bara 10% för Asien?
Om jag söker till ORD så får jag priser på 48k, men om jag försöker boka en resa till Beijing istället så landar det på 54k.
 

Thornado

Medlem
Försöker du boka USA eller Asien? Verkar som sagt var vara 10% rabatt till Asien.

Har försökt sedan i eftermiddags i både chrome och safari... Får SAS rabatten men ej Fly premium... 108K för två i C. Bra men vill ha för 96 som alla andra... Några förslag på hur jag ska kunna få det? :)

Det står ju "upp till 20%" för USA/Asien - är det så att det är 20% för USA och bara 10% för Asien?
Om jag söker till ORD så får jag priser på 48k, men om jag försöker boka en resa till Beijing istället så landar det på 54k.
 
Försöker du boka USA eller Asien? Verkar som sagt var vara 10% rabatt till Asien.
Så kan det ju givetvis vara...! Jag har endast försökt med Asien då det är den delen av världen jag är intresserad av. Har varit i Miami, Chicago och Washington i år så jag är rätt mätt på USA just för tillfället... Tack för förtydligandet. Måste vara så då... Endast 10% till Asien och 20 till USA.
 

Homer

Medlem
Och när man kommer fram till betalningssidan

BETALKORT

Ej tillgänglig just nu


När jag försöker betala med Paypal får jag veta

Lägg till ett nytt kort till ditt konto
Tyvärr kan du inte betala med AMEX
 
Toppen