Upp till 50% poängrabatt på SAS bonusresor, boka senast söndag 30 juni 2019

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Brandten, 24 Juni 2019.

1. Once56

Once56 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    108000p ARN-EWR t o r i business för två pax. Nöjd

Gus och Jonas C gillar detta.
  2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Borde vara i närheten av San Francisco Beer week :)

3. Gus

Gus Medlem

Bokade precis före midnatt en resa till Warsawa för 2 vuxna, 1 barn och 1 spädbarn för 25 000 poäng i plus, känns som bra värde. Hade helst velat åka till Budapest och bada härliga bad men Warsawa verkar ha ett dockhusmuseum så jag tror att dottern blir nöjd med det också! :)

Och kom precis på att de har gratis massage i loungen i Warsawa (lika bra som på Thai Airways Spa i Bangkok!):)

Kris, Frisk78, Johan Hbg och 7 andra gillar detta.
  4. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp. Det är torsdagen den 19 september jag gör mina flygningar.

5. BAS

BAS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Precis som Gus bokade även jag precis innan midnatt. Blir en helg med dottern (precis fyllda tonåren) till Frankfurt i september, och 20.000 p för plus känns helt ok.

Kompletterade med en natt på Rocco Forte Villa Kennedy, och en natt på Steigenberger Frankfurter Hof med Amex FHR. Denna gång motsvarade FHR-priserna billigaste rum utan frukost, då känns det väldigt fyndigt! :D

Brandten och Gus gillar detta.
  6. Johan Hbg

Johan Hbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade 23.59 en tor med sambon en helg till Aten i november.

Gus gillar detta.
  7. Judas kiss

Judas kiss Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fan vad surt att man missa denna. Just juni månad så var det dålig närvaro på BC från min sida. Hade en 1 vs 2 AMEX klar att använda. Någon som vet hur ofta såna här deals sker per år?

8. Ano

Ano Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sådana här, där i stort sett alla destinationer ingår, 1-2 ggr årligen (senaste tiden, hur det ser ut framöver är ju dock omöjligt att sia om). Dock går de ej att kombinera med andra erbjudanden, såsom Amex 2-4-1, och gäller enbart rena SAS-bonusresor, går ej att blanda in andra Star Alliance-bolag i bokningarna för dessa kampanjer.

Trots detta så är de ändå mina favorit-kampanjer. Går att hitta riktigt prisvärda resor.

Last edited: 9 Juli 2019
  9. Robert flysas

Robert flysas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blev en resa med mamma o pappa till Nice i september. Många hotell fullbokade även om det inte är juli/augusti. Flyger via OSL dit och hem via CPH. 3 vuxna i SAS Plus för 66,000P och totalt ca 2000 kr i skatter och Avg. :)

Gus, Johan Hbg och Remington Steele gillar detta.
  10. Judas kiss

Judas kiss Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för informationen!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!