Senaste nytt

Upp till 40 % rea på bonusresor, boka senast 2 juli 2018

fick precis mail från SAS:

Hej Jakob

Du är en av våra viktigaste medlemmar. Därför vill vi gärna ge dig möjligheten att boka en bonusresa med upp till 40% poängrabatt* före alla andra.

Nu har vi ökat antalet platser att boka för poäng ombord på våra populäraste avgångar. Det innebär att det har blivit betydligt enklare att boka precis den resa som du drömmer om.

Boka din bonusresa senast 2 juli så får du helt enkelt fler upplevelser för färre poäng. Så, vilket är ditt nästa äventyr?

Hälsningar från SAS EuroBonus
TRAVELERS GET MORE

Länken verkar vara personlig men ser ut att leda till sas vanliga hemsida. Kanske erbjudandet inte är uppe ännu.
 

Thornado

Medlem
Det går att kombinera med FlyPremium och rabatterna är laddade i systemet.
Jag kan dock inte se några 40% rabatt, utan det som anges i mailet är 30% för europeiska destinationer (London, Paris, Amsterdam, Milano, Malaga, Palma) och 10% rabatt för Hong Kong, Washington, Beijing.

Villkor:
"Gäller resor tur/retur med Widerøe eller SAS i SAS Go som bokas t.o.m. den 2/7. Reseperiod: 1/8–31/12 2018, för resor till/från USA eller Asien gäller 1/11 2018–31/3 2019. Antalet platser är begränsat. Skatter och avgifter tillkommer. "
 

fcx

Medlem
Ja, någonting är på gång.

Jag gör en provbokning på ARN-LHR i september och får en ToR för 21000 poäng. Normalt kostar det 30000 poäng, dvs 30 % rabatt.
Jag har flypremium, och får 21000 oavsett om jag tar plus eller minus.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Thornado

Medlem
10% rabatt för Hong Kong, Washington, Beijing

Det verkar för övrigt som att det inte är begränsat till dessa destinationer heller, utan när jag nu testar en bokning till Chicago så får jag 10% rabatt även där.

Edit: och 40% verkar gälla för hela Europa, även inrikes. Får 6000 poäng för ARN-LLA-ARN

Helt plötsligt så blev det ju intressantare.
 
Toppen