Senaste nytt

Upp till 10.000 American Airlines miles på Facebook

Magino

Medlem
Med AAdvantage Passport Challenge på Facebook går det att få upp till 10.000 AAdvantage miles om man gör alla 21 "uppdragen". De första 9 uppdragen är ganska lätta frågor och då tjänar man i alla fall 700 miles. De övriga uppdragen ska man dela olika saker på sociala medier eller flyga.
http://aadvantagechallenge.aa.com/
 

Flygarn

Medlem
Jag gillar upplägget med Passport Challenge, beroende framkallande. :)

Tycker om AA, och det är lite små mysigt att åka inrikes i USA och få sin 33 cl Cola och Chips utav den lite äldre trötta flygvärdinnan. Man vet vad man får när man flyger AA och ännu bättre nu med deras nya image och utbyte utav flottan.

Värre att flyga BA eller SK då man har andra förväntningar och en service som varierar. :)
 

Treo

Medlem
Står tyvärr
Open to legal residents of the 50 U.S./D.C., who are members of the American Airlines AAdvantage® program in good-standing at the time of participation. Void where prohibited.

Så det är väl frågan om man ska chansa ...
 

palmen

Moderator
Står tyvärr
Open to legal residents of the 50 U.S./D.C., who are members of the American Airlines AAdvantage® program in good-standing at the time of participation. Void where prohibited.

Så det är väl frågan om man ska chansa ...

Ingen aning om var det där står, men jag fick till och med reklammail från AA om detta, vore konstigt om det då inte skulle gälla oss även utanför US.
 

AABack2ARN

Medlem
Det står i "fine print" och yvärr brukar de ha ganska bra koll på att villkoren uppfylls. Att AA skickar ut reklam som inte gäller är tyvärr ganska vanligt även om de är betydligt bättre numer. För ett tag sedan gick det ut information om att man kunde söka "Global Entry" men det gällde dessvärre inte oss svenskar. Har för mig att det kom ett "we're sorry" mail.

Med lite tur inser de sitt misstag och låter kampanjen gälla även oss andra. Ni som testar får gärna återrapportera om ni får poäng eller inte.
 
Toppen