Senaste nytt

Upgrades på Hilton vid online check-in

Bibinski

Medlem
Hur är det när man checkar in online ? Försvinner min möjlighet till uppgradering då iom att jag "accepterat" rummet som framgår i reservationen ?
 

Bibinski

Medlem
Däremot kan man nog säga att de iaf inte direkt ökar...
Nej precis, kändes som så.. Hursomhelst så stod det i en ruta när jag klickat mig vidare något i stil med " check-in now, and we will try to upgrade you at your arrival" - vilket är vad som händer i vanliga fall om man inte i förväg kunnat se en upgrade via sin bokning innan check-in ?
 

Bibinski

Medlem
Det var tydligen inga problem, ser nu i min reservation att vi kommer bli tilldelade King Junior Suite , ursprungligen bokat Twin Guest Room.
Bang to buck ratio blev genast bättre för resan ;)
Nu blev jag lite besviken helt plötsligt, det som för någon timme sedan var ett king junior suite har blivit till twin executive.. Märkte detta när jag skulle visa min dam rumsbilderna. Har någon varit med om det tidigare ? Checkade in igår online

Edit : Rummet jag blev uppgraderad till fanns kvar trots att jag anlände sent på kvällen så lyckades tillslut få det rummet jag blivit uppgraderad till från början efter lite puppy-eyes ;)
 
Last edited:
Toppen