Senaste nytt

UnitedPlus Premier ger 12 mån gratis Regus Businessworld Preferred

David

Medlem
För en tid sedan fick jag ett UnitedPlus Premier Silver då jag är Marriott Platinum. Nu kom ett mail från UnitedPlus med erbjudande om gratis 12 mån Regus Businessworld Preferred. 15 fri besök ingår bl.a.

United MileagePlus® and Regus have teamed up to give you a 12 month Preferred membership with 15 visits to over 1500 Regus Business Lounges worldwide plus:

  • 10% discount on meeting room, day office, co-work office and videoconference bookings
  • Complimentary refreshments and business-class WiFi
  • Special rates on office and virtual office
  • On hand administrative support
  • Two complimentary business lounge guest passes
You can also earn up to 7 MileagePlus® award miles per dollar spent on Regus products & services.

Misstänker att jag inte direkt kommer använda det speciellt mycket men man vet aldrig när man vill ha tillgång till internetuppkoppling när man är utomlands på stan nånstans.


Några top tips på tjänster som ni använt er av?
 

agehall

Medlem
Tror FB gör samma sak för gold/plat. Jag skaffade Regus genom dem och hade det i 12 månader. Lyckades aldrig ta mig till något av deras kontor. Jag hade tänkt använda ett, men det hade stängt veckan före. Vid ett annat tillfälle såg jag en skylt, men hittade inte ingången. :(
 

David

Medlem
Tror FB gör samma sak för gold/plat. Jag skaffade Regus genom dem och hade det i 12 månader. Lyckades aldrig ta mig till något av deras kontor. Jag hade tänkt använda ett, men det hade stängt veckan före. Vid ett annat tillfälle såg jag en skylt, men hittade inte ingången. :(

Då har jag iaf ett tydligt mål, att iaf lokalisera en ingång igenom vilken man kan nå en bebott kontor. :)
 
Toppen