UberEATS

Diskussion i 'Restauranger' startad av palmen, 23 Juli 2016.

Tags:
  1. Gus

Gus Medlem

Vi testade UberEATS från Due Fratelli på Birger Jarlsgatan ikväll. Otroligt nöjda med vår burgare med sötpotatispommes och scampi-pastan. Smidigt att kunna följa budets framfart så man vet när man ska göra sig redo att öppna dörren. Tack @ahh för rabattkoden på 50%, måltiden blev väldigt prisvärd!

DSC_2187.JPG

Bryant och ahh gillar detta.
  2. Mediana

Mediana Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har du någon aning om hur länge den är giltig?

3. Gus

Gus Medlem

Till 31 december 2016.

4. Vic

Vic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Funkade även att registrera denna i efterhand, dvs. för mig som redan aktiverat ett UberEATS-konto (genom inlogg med vanliga Uber-inloggningen). Tack!

Gus och ahh gillar detta.
  5. Hachans

Hachans Medlem

Hur funkar det? Är priserna inklusive leverans? Kan man räkna ut leveranskostnaden på något vis?

6. Kebalibre

Kebalibre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inklusive, du ser totalen när du gör beställningen.

7. Gus

Gus Medlem

Jag har lagt in både 50%-kupongen samt blivit värvad av en kompis så att jag fått 100 kr i kredit (Jag kan se att båda finns registrerade i min profil under "erbjudanden"). Nu vill jag göra en beställning på ca 500 kr och när jag kommer till betalningen så dras bara krediten på 100 kr av. Jag vill ju hellre ha 50% rabatt än 100 kr rabatt. Jag har mailat UberEATS om detta men inget svar. Någon som vet om jag kan ta bort min kredit på 100 kr så att 50%-kupongen triggas?

8. igelkotten

igelkotten Medlem

Jag tror att du inte kan göra något, mer än att dela upp din beställning så att 100 kr dras av ett mindre belopp, och du sen nyttjar 50% på resten. Samma problem finns i vanliga Uber-appen, där den inte låter dig välja vilken kupong som kommer dras. Den går efter först in-först ut.

Gus gillar detta.
  9. johannorrman

johannorrman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon som har jämfört UBEREats, Wolt och Pandora? Vilka är bäst och varför?

10. Kebalibre

Kebalibre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Foodora har mycket bättre utbud än UberEATS men är inte lika snabba enligt mina erfarenheter. Med alla promotionkoder som är tillgängliga är det lika bra att testa alla och bli mätt och belåten på köpet.

Gus gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!