Senaste nytt

Uber kommer til Danmark

Agö

Medlem
Ah. Jag hade för mig att de hade black också, men jag blandar väl ihop det med något annat ställe.
Ja, det finns faktiskt i appen men jag har aldrig sett en enda bil ute. Hade gärna valt detta då bilarna som rullar för POP inte sällan är i minst sagt dåligt skick.
 

Agö

Medlem
Fick mail från Uber Danmark idag om att man börjar med förbeställda turer.

upload_2016-9-30_17-9-27.png


Verkar dock helt meningslöst, se gulmarkerat stycke nedan.

upload_2016-9-30_17-10-35.png


Villkor och mer information här:

Planlæg din Uber tur i København | Uber
 

mha321

Medlem
Det är väl samma funktion som den förbokning som finns i en del andra städer. Alltså i princip bara att du får en påminnelse och automatisk ifylld beställning, inte faktiskt förbokning. Tyvärr. Dessutom kan du få surge på den i efterhand om jag inte minns fel..
 

Agö

Medlem
Det är väl samma funktion som den förbokning som finns i en del andra städer. Alltså i princip bara att du får en påminnelse och automatisk ifylld beställning, inte faktiskt förbokning. Tyvärr. Dessutom kan du få surge på den i efterhand om jag inte minns fel..
Ja, dessutom finns ju bara skräpbilarna i Pop fortfarande så för min del är det helt ointressant.
 

KNA

Medlem
Senaste pøp i Köpenhamn var en fin BMW 5 serien , tycker inte att kvalitén annars är så dålig på bilarna

Föreställde en bil i Malmö för några dagar sedan när mobilbatteriet började bli dåligt , funkade utmärkt men var en nyhet för chaffisen
 
Toppen