Senaste nytt

Uber eller Dial 7 Newark till Radisson Martinique Hotel on Broadway

agehall

Medlem
Är man två eller fler så skulle jag troligtvis också ta taxi. Men på egen hand så tyckte jag inte att det var värt att lägga ut ca 50$ extra för taxi, de pengarna köper jag hellre god öl för :)

Jag lägger hellre $50 extra på att komma fram bekvämt, så jag kan komma ut och dricka god öl mer utvilad...
 

AtleFlyg

Medlem
Blacklane? Med vouchern "bright" får du 30% på priset. Ska vara som Uber i bemötandet men går att förboka.

Har dock ej testat detta själv ännu men läst lite recensioner här på forumet och det verkar vara ok om man får ett bra pris.
 

Chrille

Medlem
Ok, ponera att jag vill bli upplockad av Uber på Newark, vart sker det lämpligast? Jag har läst att chaufförerna riskerar att få böter då dom stannar och plockar upp på flygplatsen, och även om det inte drabbar mig personligen så är det kanske inte den trevligaste upplevelsen.
 

Chrille

Medlem
@Chrille när du fått ditt bagage (om du har nått) ringer du dom så säger dom vart du ska gå så kommer bilen dit

Ok, det låter ju bra, men det är inte busenkelt fatta en sådan instruktion när man inte är så bekant med flygplatsen. Hämtar dom kanske hellre vid departure än arrivals?

När jag kommer till Bryssel så anlitar jag ibland en chaufför som brukar säga att vi möts vid "relay", vilket går utmärkt när man känner igen sig på platsen, men kan vara lite hopplöst annars.
 

agehall

Medlem
Du får gå ut till en mötespunkt. Man går typ ut ur terminalen och letar efter den position de anger. Det är rätt enkelt, inget man behöver oroa sig för.
 
Vi är tre i familjen som anländer med SK903 till Newark första veckan i februari.

Uber XL 75 USD
Dial 7 53 USD Towncar
Vanlig Taxi ? Pris ?
Andra förslag ?

Som jag förstår det ingår allt i priset hos Uber vet ej hur det är med Dial 7.

Lutar åt Uber då min kompis tycker det funkar fin fint och värd de extra 22 dollar

Någon av annan mening ?

Tipps mottages även på vad en 10åring kan tycka är kul i NY. ( NHL Bokat :) )

Någon som testat 3 timmars båtturen runt Manhattan ?

Ha en toppen dag !

Rangers - Dallas? :)

Ses där.
 
Toppen