Senaste nytt

Tysta morgonflighter

Agö

Medlem
Nästa grej är att skippa servering på flighter som körs före kl 7 på morgonen, åtminstone inrikes och intra-Norden.
 

olo

Medlem
Nästa grej är att skippa servering på flighter som körs före kl 7 på morgonen, åtminstone inrikes och intra-Norden.
Jag tycker att på de fighterna så vore det mer värt att få en fralla to-go än frukost ombord. Jag har mer en än gång tagit med frukostmackan från GOT-CPH-frukosten och ätit den senare när jag vaknat...
 

Agö

Medlem
Jag tycker att på de fighterna så vore det mer värt att få en fralla to-go än frukost ombord. Jag har mer en än gång tagit med frukostmackan från GOT-CPH-frukosten och ätit den senare när jag vaknat...
Det är ett bra förslag. Det stör otroligt mkt med servering på dessa flighter så jag är rädd att tysta flygningar inte hjälper.
 

jerixon

Medlem
Håller helt med.
Jag själv åker ofta med 06 flighten från Linköping och hade uppskattat om det var tystare och lugnare på dessa. Jag sover oftast endå, men mycjet rörelse och serveringsvagn stör alltid även om det är en "tyst" flight

Jag tycker att på de fighterna så vore det mer värt att få en fralla to-go än frukost ombord. Jag har mer en än gång tagit med frukostmackan från GOT-CPH-frukosten och ätit den senare när jag vaknat...
 

Pingus

Medlem
Gleder meg til å oppleve dette til AGP (!), IKKE kjent for å være den stilleste flighten generelt....
 

In_Sweden

Medlem
Anekdot om hur väl det funkar från idag
SK433 ungefär så tyst man kan förvänta sig på en fullsatt a321 på en kort fight. Inga onödiga utrop. Men de tidiga flighterna GOT-CPH brukar inte direkt vara guld av utrop
SK593 Business as usual - alla vanliga utrop
 
Toppen