Har du testat SN longhaul? Tycker att det är tunt med reserapporter om detta bolag. Hur var C-kabinen?Bryssel erbjuder ju en hyfsat produkt till USA, om det finns en avgång sent nog.
Paris o Bryssel är däremot platser jag gärna undviker...
Göteborg Landvetter går ju ändå märkbart framåt! Iofs tror jag tyvärr att det är Norwegian som kommer stå för den stora expansionen hädanefter.
Har du testat SN longhaul? Tycker att det är tunt med reserapporter om detta bolag. Hur var C-kabinen?
Ang. Norwegian. Tror inte att GOT är fokus för dem. Snarare tror jag att Norwegian riskerar att slås ut från GOT-ARN.
Jacobs test av Brussels Airlines Business class på long haul flygplan (flygning var dock Bryssel-Dakar)Har du testat SN longhaul? Tycker att det är tunt med reserapporter om detta bolag. Hur var C-kabinen?
Tack! Longhaulrapporten har jag missat. Shorthaul kan jag utan och innan, det avstår jag ifrån.Jacobs test av Brussels Airlines Business class på long haul flygplan (flygning var dock Bryssel-Dakar)
Test: Brussels Airlines nya Business Class Bryssel-Dakar på Airbus A330 - BusinessClass.se
Jacobs tester av Brussels Airlines inom Europa
Test: Brussels Airlines Business Class (b.business) Bryssel-Stockholm - En lunchflygning - BusinessClass.se
Test: Brussels Airlines Business Class Stockholm-Bryssel - BusinessClass.se
Test: Brussels Airlines Business Class (Bizz&Class) Bryssel-Toulouse - BusinessClass.se
Ang. Norwegian. Tror inte att GOT är fokus för dem. Snarare tror jag att Norwegian riskerar att slås ut från GOT-ARN.