Senaste nytt

Två lounge gäster

hanning

Medlem
Hej alla!

Tänkte fråga er angående lounge access policy. Jag (EBD) reser med två kompisar (båda statuslösa/ej familj) från ARN nästa vecka. Enligt villkoren får jag ta en gäst med mig in i gold loungen. Hur kan jag ordnar att ta den tredje person med mig också? Vilka möjligheter har vi?

Tack på förhand

:)
 

Agö

Medlem
Hej alla!

Tänkte fråga er angående lounge access policy. Jag (EBD) reser med två kompisar (båda statuslösa/ej familj) från ARN nästa vecka. Enligt villkoren får jag ta en gäst med mig in i gold loungen. Hur kan jag ordnar att ta den tredje person med mig också? Vilka möjligheter har vi?

Tack på förhand

:)
1. Fråga här i tråden Lounge Meetings
2. Fråga någon annan gäst på väg in i loungen
3. I sista hand, gå in i businessloungen och betala för person 3
 

Bryant

Medlem
Vi var tre som reste i torsdags (jag är EBD). Det gick inte att gästa in 3, utan vi fick betala för en.
Inget att tjafsa om då de agerat helt korrekt. Dock så vet jag att det kan gå om personalen är på det humöret.

Var inga problem att sitta på guldsidan.
 

jonten

Medlem
Jag var i samma sits, ställde mig vid hissen och frågade första lämpliga om denne kunde gästa in den tredje. Absolut inga problem.
Och vid hissen blir det automatsikt stopp så man har någon sekund på sig att fråga.
 

ulagun

Medlem
Bara upplevt positivt bemötande de gånger vi varit två medföljande från Arlanda, till skillnad från nästan alltid vrånga bemötandet loungen på Kastrup
 
Toppen