Senaste nytt

Turkish Airlines statusmatchar

Pandion

Medlem
När det gäller statusmatchning mot TK, gäller den per kalenderår?

Dvs, om jag statusmatchar nu i sept 2012. Gäller matchningen hela sept 2012-sept 2014, eller gäller den 2012-2013?
 
Loggade in till min profil och tjing status match gick genom...

2012-12-10 16-35-17.png

Giltig till sista december 2014. :)
 

Svante

Medlem
Bara att skriva igen. Jag fick aldrig svar. Skickade väl e-post 2ggr sammanlagt. Efter ca 2 veckor (utan svar) fann jag det åtråvärda guldkortet på hemsidan...
 
Har du använt någon speciell formulering som gör saken lättare? Jag fick svaret att man inte kan överföra poäng mellan FFP. Svarade att jag vill statusmatcha och inte överföra poäng men inget svar.

Jag skrev att kommer att flyga med Turkish ett antal gånger under året 2013 som jag vet nu. Skickade kopian av mitt EB kort och screen print från min EB profil. Jag har inte fått något svar som bekräftar upgrade men min Turkish profil är uppdaterat.
 

Najk

Medlem
Turkish känns ganska oregelbundna på mailen, en dag fick jag svar på en massa mail, nu har jag ej fått svar på 1 vecka. Hoppas de vill matcha!!
 
Last edited:

tourist

Medlem
Nu har jag också fått mailsvar och uppdaterad websida, tack TK och alla som tipsat om möjligheten! :D Behöver jag kreditera en flygning till M&S innan jag får ett plastkort i brevlådan? (Jag fick inget kort på Classic-nivån.)
 
Toppen