Turkish Airlines 40% rabatt på economy och business. Boka 13-14/1, res fram t.o.m. 31/12.

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Protein48, 13 Januari 2021.

1. Linmet

Linmet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    per biljett? Dvs 2023 kr per håll och person?

dvs 2 personer omboka båda hållen = 4 x 2023 kr?

Någon som är säker?

2. Linmet

Linmet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    GOT-IST-DPS (K-klass) tur o retur bokat över jul/nyår. Måtte corona lagt sig tills dess. Och guldet säkrat det året iaf...

Förövrigt första gången jag betalar för business. Fortfarande lite kostsamt men tillräckligt bra värde nu.

GOTBound, Birch och Tonton gillar detta.
  3. CoooC

CoooC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Precis som @MrRob nämner så går det inte att nyttja Point Sharing för att kvala till EBG. I mitt fall så är det Amex Elite och MC Premium som ger 32000 poäng och resan till MNL skulle isf ge ~21000 poäng till.

4. CoooC

CoooC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är inte säker men @mischadee verkade ju tämligen säker på sin sak.

5. Million Miler

Million Miler Medlem

Jag avstod att boka denna deal pga. osäkerheten som fortfarande råder kring vilka restriktioner som kan vara på plats framöver. Hade det varit fri ombokning till 31/12/2022 så hade jag bokat men slutet på 2021 känns fortfarande inte säkert.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!