Turkish Airlines 40% rabatt på economy och business. Boka 13-14/1, res fram t.o.m. 31/12.

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Protein48, 13 Januari 2021.

1. Mr Planning

Mr Planning Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är du inte ensam om ;)

Något tips på någon intressant weekend ala 13K poäng?

2. Johans00

Johans00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ARN-BKK/SIN/HKG verkar gå för 12-13k när jag kikar på weekends i höst.

Cristoffer Cedergren och Mr Planning gillar detta.
  3. mischadee

mischadee Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, tänkte också BKK men då blir det bara drygt 12 000 poäng eftersom det är J-klass från ARN. Blir nog Manila för mig. 15 000 kr och 21 000 poäng till EuroBonus-kontot.

stopover, sbbn017 och Tamas gillar detta.
  4. Mr Planning

Mr Planning Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det skulle kunna vara nåt, en favoritstad, enda som talar emot är att jag har varit där så många gånger, och som nämndes, det saknas 1K poäng

Ska in hos TK och kolla runt vad som finns :rolleyes:

5. E.K

E.K Medlem

Om man nu jämför till Bangkok där det verkar skilja mellan bokningsklassen lite från Arlanda mot Göteborg.
    För ca 6000 mer mil hade jag personligen inte tvekat en sekund på att boka separat biljett till Göteborg med SAS.
    Vi pratar om ca 1500 kr i merkostnad. Plus mer tillkommande mil för SAS flygningen också.

M@GNÜS gillar detta.
  6. E.K

E.K Medlem

Sen finns även ett flyg mellan Stockholm och Göteborg i valfri riktning visserligen via Bangkok!!
    Bokningsklass K från Göteborg och J från Bangkok

Skärmbild (77).png

stopover, CoooC, Tamas och 1 annan gillar detta.
  7. Thornado

Thornado Medlem

När jag valde några datum på slump och sökte ARN-IST-BKK 11-15 november så fick jag K-klass hela vägen i båda riktningarna, vilket borde ge ca 18000 poäng.

8. mischadee

mischadee Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske blir K-klass efter september eller liknande? Min period slutar i september så måste åka innan dess. Blev en mileage run till Manila. Har aldrig varit där och får åka deras nya A350. Blir bra det

stopover, Birch, sbbn017 och 2 andra gillar detta.
  9. Vad har TK för avbokningspolicy nu?

CoooC gillar detta.
  10. E.K

E.K Medlem

Från "Bästkusten" hade ni faktiskt haft K klass redan första avresedagen vilket är första April enligt kampanjreglerna.

Skärmbild (78).png

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!