Trippla poäng på Nordic Choice på bokningar 7e september

Diskussion i 'Nordic Choice Hotels & Nordic Choice Club' startad av M.K, 6 September 2021.

  1. jerixon

    jerixon Medlem

    Ort:
    Linköping
    Land:
    Sverige Sverige
    Blev 2 ombokningar som kostade samma som innan, ingen större grej, men alla poäng räknas ju :D
    Nordic Choice är ju mitt 4e val så det känns inte som jag kommer dunka in nån extrem status oavsett.
    Bara bra med några "10k nätter" På ARN och CPH ibland :)
     
  2. intuition

    intuition Medlem

    Ort:
    LUND
    Land:
    Sverige Sverige
    I morse flöt allt bra, men nu är deras system kokko igen.
    När jag klickar för att boka ett rum får jag felet "Rumstypen finns inte lägre tillgänglig". Går man ut och söker om finns rumstypen kvar.

    En bokning jag gjort ligger som dublett. Dvs samma rum, samma dag, samma bokningsreferens men två gånger i listan över bokade rum.

    Och appen har tappat kontakt med någon server och därmed texter till samtliga UI-objekt.
    Screenshot_2021-09-07-21-44-02-58_250147b0b08be31e719d6c9dc875a833.jpg
     
    hco och jerixon gillar detta.
  3. hco

    hco Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Så där blir min app mest hela tiden om jag inte använder den på ett tag (ett dygn?). Måste starta om appen. Då är allt OK igen. "Stabilt"
     
  4. Sursmurf

    Sursmurf Ny medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    På kampanjsidan tror jag det var att det stod att man först skulle få sina ordinare poäng, för att senare få extrapoängen krediterade.
    Jag bodde den natt som för mig passade in på kampanjperioden i söndags, och ännu har jag inte sett en enda poäng för den.
    Jag gissar väl att de hanterar allt manuellt och poängen trillar in så småningom, men man tycker ju att de som lägger upp kampanjen borde ha koll på hur det fungerar.
     
  5. intuition

    intuition Medlem

    Ort:
    LUND
    Land:
    Sverige Sverige
    Nja. När du gör bokningen så brukar det stå "Du tjänar x poäng på den här bokningen." Den texten förändras inte bara för att du bokat på kampanj utan visar alltid ordinarie intjäning. För att inte folk ska ringa och fråga direkt efter varje bokning så skriver de texten om att du inte ser kampanj-poängen förrän efter vistelsen.

    När det gäller själva krediteringen av poäng är den helt automatisk, både ordinarie poäng och kampanjpoäng, och ser ut som i mitt exempel nedan. Om du saknar poäng från vistelser i helgen så kan jag säga att det gör jag också, de kanske har haft något stopp i körningarna.

    Skärmavbild 2021-09-22 kl. 18.31.15.png
     
    Sursmurf gillar detta.
  6. Sursmurf

    Sursmurf Ny medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Nej, det var inte den texten jag menade, men av din bild så förstår jag att de avsåg att kampanjpoängen kommer på en egen rad i kontoutdraget.
    Du kan nog ha rätt om att de haft nåt datastopp i helgen, sånt händer.
     
  7. hco

    hco Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Bodde i måndags min 3x-bokning. Trippla poäng är reggade.
     
  8. Doctor-X

    Doctor-X Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Känns det inte som det borde vara dags för en ny x3-kampanj snart? :D
     
    KED, hco, Olle K och 2 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×