Senaste nytt

Trippla poäng på Nordic choice för bokningar gjorda 2 oktober 2017

intuition

Medlem
Japp jag fick också upp det via länken. Men kampanjen kräver inte att man måste boka via länken.

Trippla poäng trillade in igår som de skulle

Det var ju bra! Men lurigt. Själv vågade jag inte boka Club pris utan gick via länken. Tyckte att det var bra och tydligt att 3x poäng syntes i reservationen men snopet att man bokade till högre pris än man var tvungen.

Jaja, det blev ju 3x poängen även på de extra kronorna, så det får man vara glad för :)
 

trekker

Medlem
Inga trippla poäng trots bokning som specifierade trippla poäng. Jobbigt att man ska behöva kontakta dom om detta.
 

intuition

Medlem
En fråga till er med lite längre erfarenhet av Noridic Choice programmet - finns det någon regelbundenhet i deras poäng-promosar? Fick t.ex. för mig att de körde en 3x även förra hösten?

Eftersom man numera kan kvalificera sig via poäng är ju denna typen av promo högintressant. Om man visste att poäng promo återkommer då och då skulle det faktiskt påverka mina bokningar. Nu kvalificerar jag mig till guld baserat på nätter, och köper då oftast billigaste. Om jag kan "räkna med" att det kommer någon 3x promo om året skulle jag kanske satsa på lite dyare rum året om, eftersom jag under en 3x promo skulle få så mycket extra poäng att platinum är inom räckhåll.
 
Toppen