Trip.com - erfarenheter?

Diskussion i 'Hotell' startad av erixon, 22 Januari 2020.

1. erixon

erixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej
    Har en natt kvar att boka inför helgens Gdansk besök och "sprang på" trip.com där priset är betydligt bättre än hos Radisson i det här fallet.
    Någon med erfarenhet av trip.com?

Tack :)

2. Tur-Ture

Tur-Ture Medlem

Jag använder trip.com när jag bokar inrikes flyg o tåg i Kina, ibland också för hotell i Kina då dom har störst utbud där.
    Det har alltid funkat bra för mig, men som sagt så har det alltid varit inrikes Kina.

erixon gillar detta.
  3. Jag har bokat hotell i sverige med Trip.com till betydligt bättre pris än via andra sidor. Allt fungerade bra.

erixon gillar detta.
  4. erixon

erixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för svar (dock väldigt sent av mig..)
    Jag testade aldrig trip.com men då vet jag att det inte bara är ruffel o båg ;)

5. Hachans

Hachans Medlem

Nejdå, det är en av världens största resebyråer, och säljer även tågbiljetter. Moderföretaget från Kina äger även Skyscanner.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!