Trevligt brev från SAS CEO

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av johhenrik, 29 September 2014.

1. Lokföraren

Lokföraren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Det låter positivt. Dock, skulle de inte lansera nya långlinjer i september? Jag kan ha missat att de har gjort det, men tror inte det?

Det är dags att leverera alla löften också. Eller skall man kanske få 6 biobiljetter som Diamond...

Copenhagen_FrequentFlyer gillar detta.
  4. Joshua

Joshua Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bara EBG/EBD(ev Pandion) dom fick detta? Jag själv gilla brevet och fick mig själv att läsa allt noggrant vilket ofta inte sker. Dock med lite eftertanke så känns det som massor med ord och förbättringar framöver? Har de fram till jul/nyår att faktiskt presentera något (ca6mån efter de lanserade EuroBonus 2.0 /EBD ) eller blir det ingenting igen så är min egen uppfattning att EBD har ingen som helst betydelse trots ett fint mail som alla? får?

Copenhagen_FrequentFlyer gillar detta.
  5. Zwizz

Zwizz Medlem

Positiv anda.Verkar som de ville visa framtidstro.Bra SAS +1

6. Sander

Sander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  7. obs

obs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    +1 EBG

Jeg synes det er fint med et brev ud til deres kunder. Men jeg håber da at de omtalte forbedringer primært vil handle om oplevelsen ombord, for det må vel alt andet lige være det vigtigste når det handler om køb af en flyrejse. Det er fint med opgradering af lounges osv., men det må være sekundært i forhold til selve flyrejsen og oplevelsen ombord.

Smuffe gillar detta.
  8. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är EBG och har inte fått mailet.

9. Bridgeman

Bridgeman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är EBS har fått brevet.

10. ChabbeT

ChabbeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyckte att det var trevligt och positivt. Brevet fick mig att längta till att se fortsättningen på mitt äktenskap med Eurobonus.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!