Tredubbla poäng på nästa Nordic Choice bokning

Diskussion i 'Nordic Choice Hotels & Nordic Choice Club' startad av Brandten, 23 Juni 2019.

1. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Gargamel låter inte så då poängen oftast inte är värda mer än max 7-8 öre.

Om du nu inte bokat en pricy längre stay för 10k. Då hade jag betalat 500sek för 10k extra. ;)

2. Gargamel

Gargamel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En natt för ~1.1k så nej ;)

3. Fikaärfint

Fikaärfint Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter väldigt lågt med
    Jag bokar inget under där jag minst får 10 öre per poäng fått flera gånger det dubbla värdet ;)

4. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Fikaärfint Också klar över sweetspots men vet inga på Clarion tyvärr. Extrapoängen med utlandsspenden denna månad kostar exakt 10 öre med f/x påslaget vilket är absolut max.

Samma sak som med SAS där 12,5 öre dock är min limit numera med räkningarna. De genererar då dubbelt värde med fler vouchers så bra deal!

5. Fikaärfint

Fikaärfint Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Clarion
    Clarion Hotel Copenhagen Airport 20000 poäng. Priserna kan sticka iväg mot 2000 dkk. Quality får man satsa på annars finns en del guldkorn där :)

Sir Lemon och M.K gillar detta.
  6. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Fikaärfint Stort tack för tips :) Inte bott där sedan Hilton men ett bra bonusalternativ nästa period. Såklart bra värde i DK med dagens ursvaga SEK!

Fikaärfint gillar detta.
  7. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det blir ju totalt trippla poäng... även om jag av någon anledning trodde det skulle bli "baspoängen" + trippla poäng. :D

upload_2019-7-29_11-5-27.png

Berglund gillar detta.
  8. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo, även jag gjorde den tankemissen. Men det gick utmärkt att stapla kampanjerna på varandra, samt sedan betala i appen med NC Mastercard för ytterligare en dos poäng. Fick ändå ganska bra värde ur en natts bokning på den här kombinerbara kampanjen. Allt som allt är jag nöjd!

M.K och Brandten gillar detta.
  9. Meazza

Meazza Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blev det något?

10. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo, det är ju den bokningen jag nämner ovan. Detaljer gjordes upp vid sidan av sajten.

Meazza och Brandten gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!