Senaste nytt

Tredubbla poäng på nästa Nordic Choice bokning

M.K

Medlem
@Gargamel låter inte så då poängen oftast inte är värda mer än max 7-8 öre.

Om du nu inte bokat en pricy längre stay för 10k. Då hade jag betalat 500sek för 10k extra. ;)
 

M.K

Medlem
@Fikaärfint Också klar över sweetspots men vet inga på Clarion tyvärr. Extrapoängen med utlandsspenden denna månad kostar exakt 10 öre med f/x påslaget vilket är absolut max.

Samma sak som med SAS där 12,5 öre dock är min limit numera med räkningarna. De genererar då dubbelt värde med fler vouchers så bra deal!
 
Clarion
@Fikaärfint Också klar över sweetspots men vet inga på Clarion tyvärr. Extrapoängen med utlandsspenden denna månad kostar exakt 10 öre med f/x påslaget vilket är absolut max.

Samma sak som med SAS där 12,5 öre dock är min limit numera med räkningarna. De genererar då dubbelt värde med fler vouchers så bra deal trots allt.
Clarion Hotel Copenhagen Airport 20000 poäng. Priserna kan sticka iväg mot 2000 dkk. Quality får man satsa på annars finns en del guldkorn där :)
 

Brandten

Medlem
Det blir ju totalt trippla poäng... även om jag av någon anledning trodde det skulle bli "baspoängen" + trippla poäng. :D


upload_2019-7-29_11-5-27.png
 

Berglund

Medlem
Det blir ju totalt trippla poäng... även om jag av någon anledning trodde det skulle bli "baspoängen" + trippla poäng. :D
Jo, även jag gjorde den tankemissen. Men det gick utmärkt att stapla kampanjerna på varandra, samt sedan betala i appen med NC Mastercard för ytterligare en dos poäng. Fick ändå ganska bra värde ur en natts bokning på den här kombinerbara kampanjen. Allt som allt är jag nöjd!
 
Toppen